Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia oraz sceny plenerowej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilkołazie w ramach projektu „ Adaptacja budynku, w którym znajduje się Gminna Biblioteka Publiczna na Gminny Ośrodek Kultury w Wilkołazie”

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23212 Wilkołaz Pierwszy,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 818 212 695
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz 9
    23212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 818 212 695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia oraz sceny plenerowej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilkołazie w ramach projektu „ Adaptacja budynku, w którym znajduje się Gminna Biblioteka Publiczna na Gminny Ośrodek Kultury w Wilkołazie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sceny plenerowej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilkołazie w ramach projektu „Adaptacja budynku, w którym znajduje się Gminna Biblioteka Publiczna na Gminny Ośrodek Kultury w Wilkołazie”, 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Adaptacja budynku, w którym znajduje się Gminna Biblioteka Publiczna na Gminny Ośrodek Kultury w Wilkołazie„ współfinansowanego w ramach RPO WL 2014-2020, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne. 3. Wyposażenie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zamontować w miejscu przez, niego wskazanym. 4. Zamawiający zgodnie z art. 36 aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 trzy następujące części: 1) Dostawa wyposażenia 2) Dostawa sprzętu RTV i AGD 3) Dostawa sceny plenerowej 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: nr 1a (formularz asortymentowy) i Nr1b ( karty katalogowe). 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i nr 1b do umowy), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) w przypadku składania oferty na część nr 1 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych), 2) w przypadku składania oferty na część nr 2 – 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset 00/100 złotych), 3) w przypadku składania oferty na część nr 3 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Nr konta: 41 8717 1035 2002 2000 0143 0004
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach