Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg
- Adres: 23212 Wilkołaz Pierwszy,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 818 212 695
- Data zamieszczenia: 2018-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz 9
23212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
tel. 081 8212001, 8212035, fax. 818 212 695
REGON: 43102020400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia oraz sceny plenerowej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilkołazie w ramach projektu „ Adaptacja budynku, w którym znajduje się Gminna Biblioteka Publiczna na Gminny Ośrodek Kultury w Wilkołazie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sceny plenerowej dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilkołazie w ramach projektu „Adaptacja budynku, w którym znajduje się Gminna Biblioteka Publiczna na Gminny Ośrodek Kultury w Wilkołazie”, 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Adaptacja budynku, w którym znajduje się Gminna Biblioteka Publiczna na Gminny Ośrodek Kultury w Wilkołazie„ współfinansowanego w ramach RPO WL 2014-2020, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne. 3. Wyposażenie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zamontować w miejscu przez, niego wskazanym. 4. Zamawiający zgodnie z art. 36 aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 trzy następujące części: 1) Dostawa wyposażenia 2) Dostawa sprzętu RTV i AGD 3) Dostawa sceny plenerowej 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: nr 1a (formularz asortymentowy) i Nr1b ( karty katalogowe). 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i nr 1b do umowy), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) w przypadku składania oferty na część nr 1 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych), 2) w przypadku składania oferty na część nr 2 – 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset 00/100 złotych), 3) w przypadku składania oferty na część nr 3 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Nr konta: 41 8717 1035 2002 2000 0143 0004
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój zaplecza dydaktycznego poprzez wyposażenie nowych pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim.
Dodano: 2023-10-16 - Zakup sprzętu i wyposażenia dla SP 5 w Świdniku w ramach projektu pn. "Dostępna szkoła"
Dodano: 2023-08-24 - Centrum Aktywizacji, Kultury i Rozwoju Społecznego
Dodano: 2023-06-19 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa mebli w ramach realizacji projektu:„Fachowcy z Brzeskiej ! – edycja 2” w podziale na 2 części.
Dodano: 2021-03-22 - Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu - meble
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa mebli i wyposażenia
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2020-10-14 - Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Dodano: 2020-08-28