Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia na potrzeby poprawy jakości edukacyjnej przedszkola w MP 46 Zielonej Górze

Zespół Edukacyjny nr 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 65-119 Zielona Góra, Spawaczy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684518951
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Edukacyjny nr 9
    Spawaczy 3d
    65-119 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 684518951
    REGON: 367990981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ze9zg.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia na potrzeby poprawy jakości edukacyjnej przedszkola w MP 46 Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego, pomocy i zabawek dydaktycznych oraz mebli, niezbędnych dla funkcjonowania jednostki przedszkolnej oraz do prowadzenia zajęć w zakresie i w sposób zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 do 2.3 dla Zespołu Edukacyjnego nr 9 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt. „Dzieci są ważne! - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w MP 46 Zielonej Górze” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020; Oś 8. Nowoczesna edukacja; Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej; Poddziałanie 8.1.3. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie elementarnym realizowane przez ZIT Zielona Góra. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania częściowe: - Część 1 – dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego – elektroniczny sprzęt dydaktyczny - Część 2 – dostawa i montaż mebli - Część 3 – dostawa sprzętu i wyposażenia – pomoce dydaktyczne 3) Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do SIWZ dla poszczególnych Części tj.: - Część 1 – załącznik nr 2.1; - Część 2 – załącznik nr 2.2; - Część 3 – załącznik nr 2.3; 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), w szczególności: a) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 40 dni od daty zawarcia umowy w szczególności w rozbiciu na zadania: - Część 1 – dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego – elektroniczny sprzęt dydaktyczny - w terminie do 16 dni - Część 2 – dostawa i montaż mebli - w terminie do 40 dni - Część 3 – dostawa sprzętu i wyposażenia – pomoce dydaktyczne - w terminie do 40 dni b) Zapłata za zakupiony towar nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru zamówienie. 5) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na nazwy własne pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego itp. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąć rezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 6) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 36 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa to obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wg załącznika nr 1.1; 1.2; 1.3; do SIWZ – w zależności od CZĘŚCI, na którą wykonawca składa ofertę; 3) Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, informacji o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwe umocowaną. Jeżeli oferta, w tym wszystkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę (-y) działającą (-e) na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ; 5) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ; 6) Upoważnienie dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo, dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców; 7) Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów UWAGA a) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego punktu.d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 4 i ppkt.5 niniejszego punktu. e) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego punktu należy złożyć w oryginale. f) Pełnomocnictwa zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 – tekst jednolity) winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach