Przetargi.pl
dostawa wyposażenia laboratorium diagnostyczno-rehabilitacyjnego

Olsztyńska Szkoła Wyższa im. J. Rusieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-205 Olsztyn, ul. Bydgoska 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5358920, 5358428, 5260400
  • Data zamieszczenia: 2009-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Olsztyńska Szkoła Wyższa im. J. Rusieckiego
    ul. Bydgoska 33 33
    10-205 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5358920, 5358428, 5260400
    REGON: 51061363000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Uczelnia niepubliczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wyposażenia laboratorium diagnostyczno-rehabilitacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego wyposażenia laboratorium diagnostyczno-rehabilitacyjnego w Olsztyńskiej Szkole Wyższej im. Józefa Rusieckiego: a) zestaw analizy kinematycznej do oceny zaburzeń ruchu, b) zestaw do rejestracji i analizy aktywacji mięśni procesów ruchu, c) zestaw do oceny treningu i równowagi, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) wykonawca zainstaluje dostarczone wyposażenie laboratorium diagnostyczno-rehabilitacyjnego w pomieszczeniu wskazanym przez zamawiającego, 4) dostawa wyposażenia laboratorium diagnostyczno-rehabilitacyjnego nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, 5) wykonawca przeszkoli personel zamawiającego z obsługi dostarczonego wyposażenia laboratorium diagnostyczno-rehabilitacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 złotych brutto każde, z których każde obejmowało łącznie dostawę zestawu (systemu) analizy kinematycznej do oceny zaburzeń ruchu, zestawu (systemu) do rejestracji i analizy aktywacji mięśni procesów ruchu oraz zestawu (systemu) do oceny treningu i równowagi, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 2 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, do wykazu wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach