Gmina Barczewo ogłasza przetarg
- Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
- Data zamieszczenia: 2020-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
Plac Ratuszowy 1
11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
REGON: 51074357400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl/?c=217 i https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia kabiny tyflologicznej, w ramach wyposażenia Centrum Wielu Kultur w Barczewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z pkt. 3 SIWZ 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia Centrum Wielu Kultur znajdującego się w Barczewie przy ul. Słowackiego 5 w zakresie wyposażenia kabiny tyflologicznej – 1 komplet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 3.3 Podwykonawstwo: 3.3.1 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia Podwykonawcom. 3.3.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.3.3 Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 3.3.4 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do siwz części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podania nazw Podwykonawców. 3.3.5 Szczegółowe postanowienia w zakresie podwykonawstwa określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 3.4 Przedmiot zamówienia dostosowany będzie do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniony będzie dostęp dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt. 6 SIWZ 6.1.3 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – wg wzoru załącznik nr 7 do siwz – w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 6.1.4 Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podania nazw Podwykonawców – wg wzoru załącznik nr 5 do siwz – w sytuacji gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom lub w sytuacji opisanej w pkt 5.11 siwz (art. 22a ust. 4 Pzp). Inne dokumenty i oświadczenia: 6.4.1 Formularz oferty wraz z załącznikiem nr 1 do oferty– wg wzoru załącznik nr 2 do siwz (uwaga we wzorze uwzględniony jest załącznik nr 1 do oferty, proszę pamiętać o jego wypełnieniu, podpisaniu i złożeniu wraz z ofertą). 6.4.2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 6.5 W zakresie nieuregulowanym siwz, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem (cz. I) – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem (cz. I) – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-02-18 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-28 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-08 - Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK - Część 1, Część 3, Część 4, Część 6, Część 7
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2023-11-21 - Sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne, chłodziarki laboratoryjne i klimatyzatory.
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego do Muzeum Wojska,Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu
Dodano: 2023-10-29