Gmina Luzino ogłasza przetarg
- Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
- Data zamieszczenia: 2014-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
ul. Ofiar Stutthofu 11 11
84-242 Luzino, woj. pomorskie
tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
REGON: 00053989700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE LUZINO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: urządzeń na wyposażenie kuchni, do utrzymania czystości, wyposażenia wypoczynkowego i mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz sprzętu ICT dla szkół podstawowych na potrzeby projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Luzino. Zamówienie obejmuje wyposażenie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, z terenu Gminy Luzino, wymienionych niżej: 1) Szkoła podstawowa w Barłominie 2) Szkoła podstawowa w Kębłowie, Oddział w Zelewie 3) Szkoła podstawowa w Luzinie 4) Szkoła podstawowa w Sychowie 5) Szkoła podstawowa w Wyszecinie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części: Część nr 1 postępowania - Zakup wraz z dostawą urządzeń na wyposażenie kuchni oraz utrzymania czystości dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino. Część nr 2 postępowania - Zakup wraz z dostawą wyposażenia wypoczynkowego i mebli dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino. Część nr 3 postępowania - Zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino. Część nr 4 postępowania - Zakup wraz z dostawą sprzętu ICT dla oddziałów przedszkolnych w szkołach szkół podstawowych w Gminie Luzino. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów, stanowiących przedmiot zamówienia, dla poszczególnych części postępowania, określono w załączonych wzorach Formularzy Cenowych i Specyfikacji Technicznej (dotyczy sprzętu elektronicznego), stanowiących załączniki do SIWZ, odpowiednio do części postępowania jak niżej: Część nr 1 postępowania - Załącznik nr 1a, Część nr 2 postępowania - Załącznik nr 1b, Część nr 3 postępowania - Załącznik nr 1c, Część nr 4 postępowania - Załącznik nr 1d UWAGA! W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia, w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392210007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - DOSTAWA I MONTAŻ ZMYWARKI TUNELOWEJ Z TRANSPORTEM KOSZY I MODUŁEM SUSZĄCYM DO AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ CZĘŚĆ II - DOSTAWA SPRZĘTU CHŁODNICZEGO I GASTRONOMICZNEGO DO KPW GDYNIA
Dodano: 2016-07-22 - Część I: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY Część II: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA Część III: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI Część IV: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część V: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część VI: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia spr 47/KPW/ŻYWN/2016
Dodano: 2016-04-15 - Część I: DOSTAWA I MONTAŻ KUCHNI ELEKTR. ORAZ PATELNI ELEKTR. ORP ARCTOWSKI, Część II: DOSTAWA I MONTAŻ ZMYW.TUNELOWEJ W BUD. 315/4001, Część III: DOSTAWA I MONTAŻ ZMYW.TUNELOWEJ, ROZDRABNIACZA ODPADÓW ORAZ PIECA KONWEKCYJNO-PAROWEGO ORP KOŚCIUSZKO Część IV: DOSTAWA I MONTAŻ KUCHNI ELEKTR.OKRĘT MUZEUM ORP BŁYSKAWICA, Część V: DOSTAWA I MONTAŻ ZMYWARKI PODBLATOWEJ KUTER K-4, Część VI: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO DO KPW Gdynia Część VII: DOSTAWA MŁYNKA DO ODPADKÓW I MIKSERA UNIWERSAL. do KPW Gdynia, Część VIII: DOSTAWA SPRZĘTU POMIAROWEGO do KPW Gdynia.
Dodano: 2015-06-12 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I CHŁODNICZEGO CZĘŚĆ II: DOSTAWA PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa i montaż sprzętu kuchennego na jednostkach pływających, w tym: Część 1: Dostawa i montaż sprzętu kuchennego na: ORP ARCTOWSKI, ORP HEWELIUSZ, ORP ISKRA Część 2: Dostawa chłodziarko-zamrażarki wolnostojącej do KPW Gdynia
Dodano: 2014-08-26 - Dostawa i montaż sprzętu kuchennego na jednostkach pływających, w tym: Część 1: Dostawa i montaż sprzętu kuchennego na: ORP ARCTOWSKI, ORP HEWELIUSZ, ORP ISKRA Część 2: Dostawa sprzętu kuchennego do KPW Gdynia Część 3: Dostawa chłodziarko-zamrażarki wolnostojącej do KPW Gdynia
Dodano: 2014-07-29 - Dostawa i montaż sprzętu kuchennego w budynkach oraz na jednostkach pływających, spr 75/KPW/ŻYWN/2014
Dodano: 2014-06-16 - Dostawa sprzętu kuchennego, w tym: Część I: sprzęt gastronomiczny i chłodniczy Część II: maszyny wieloczynnościowe gastronomiczne Część III: filtry do ekspresów, tabletki do pieców, worki na żywność
Dodano: 2014-05-20 - Dostawa sprzętu kuchennego
Dodano: 2014-03-25 - Przetarg nieograniczony nr 4/DKw/Ż/2014 na dostawę sprzętu kuchennego
Dodano: 2014-03-17