Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Pysznicy w ramach projektu „Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 410 004 , fax. 158 410 017
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 158 410 004, fax. 158 410 017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Pysznicy w ramach projektu „Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Pysznicy, w ramach projektu „Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: a) Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w ramach projektu "Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem"; m.in: komplet filiżanek z porcelany - 10 kpl., kuchnia gazowa 5 palnikowa - 1 szt., garnki ze stali nierdzewnej z pokrywami - 4 szt., termosy ze stali nierdz. - 2 szt., pojemniki systemowe GN do transportu posiłków - 12 szt., talerze ze szkła hartowanego - 60 kpl., sztućce ze stali nierdzewnej - 60 kpl. b) Dostawa i montaż wyposażenia sal w ramach projektu "Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem"; m.in: kszesełka przedszkolne - 60 szt., stoliki przedszkolne - 10 szt., wieszaki "Fala" do szatni - 7 szt., zestawy meblowe do sal - 4 szt., radioodtwarzacz - 3 szt., osłony na kaloryfery - 11 szt., fototapeta na ścianę (15m2), c) Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem"; m.in: laptopy z oprogramowaniem - 3 szt., "Magiczny dywan" - 1 szt., zestaw interaktywny Full HD - 1 szt., oraz pomoce dydaktyczne, gry i zabawy (łącznie ok. 1130 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) formularz cenowy Wykonawcy wypełniony na podstawie specyfikacji technicznej dostawy załączony do SIWZ (załącznik Nr 7), 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ), 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) (załącznik Nr 5 do SIWZ), 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach