Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia (graficzna stacja robocza wraz z akcesoriami) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20290 Lublin, ul. Doświadczalna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 817 445 067
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4
    20290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 817 445 067
    REGON: 32638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia (graficzna stacja robocza wraz z akcesoriami) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp. Przedmiotem zamówienia jest graficzna stacja robocza wraz z akcesoriami do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. Parametry wymagane - minimalne: 1. Wydajność obliczeniowa: 1a Stacja wyposażona w dwa procesory taktowane zegarem co najmniej 3,5 GHz, pamięci cache L3 min. 15 MB, min. 4 rdzenie. 2 Pamięć operacyjna: 2a Min. 256 GB – moduły 8x32 GB, typu ECC, registered. 2b Możliwość rozbudowy do min. 1024 GB. 2c Częstotliwość taktowania do 2400 MHz. 3 Pamięć masowa: 3a Dwa dyski twarde: min. 256GB SSD oraz min. 1TB SSD. 4 Grafika: 4a Z linii kart do zastosowań profesjonalnych. 4b Min. 2GB RAM GDDR3. 4c Min. 192 rdzenie obliczeniowe. 4d Wydajność nie mniejsza niż 833 pkt. w teście wydajności Kart Graficznych (wynik umieszczony na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php). 5 Wirtualizacja: 5a Sprzętowe wsparcie technologii wirtualizacji realizowane łącznie w procesorze, chipsecie płyty głównej oraz w BIOS systemu (możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu). 6 Wbudowana w płytę główną technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie sprzętowym: 6a Działająca niezależnie od stanu czy obecności systemu operacyjnego oraz stanu włączenia komputera. 6b Obsługująca zdalną komunikację sieciową w oparciu o protokół IPv4 oraz IPv6. 6c Monitorowanie konfiguracji komponentów komputera – CPU, Pamięć, HDD, wersja BIOS płyty głównej. 6d Zdalną konfigurację ustawień BIOS. 6e Zdalne przejęcie konsoli tekstowej systemu, przekierowanie procesu ładowania systemu operacyjnego z wirtualnego CD ROM lub FDD z serwera zarządzającego. 6f Zdalne przejęcie pełnej konsoli graficznej systemu tzw. KVM Redirection (Keybord, Video, Mouse) bez udziału systemu operacyjnego ani dodatkowych programów, również w przypadku braku lub uszkodzenia systemu operacyjnego do rozdzielczości 1600x900 włącznie. 6g Technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie sprzętowym powinna być zgodna z otwartymi standardami DMTF WS-MAN 1.0.0 (http://www.dmtf.org/standards/wsman) oraz DASH 1.0.0 (http://www.dmtf.org/standards/mgmt/dash/); 6h Wbudowany sprzętowo log operacji zdalnego zarządzania, możliwy do kasowania tylko przez upoważnionego użytkownika systemu sprzętowego zarządzania zdalnego. 6i Sprzętowy firewall zarządzany i konfigurowany wyłącznie z serwera zarządzania oraz niedostępny dla lokalnego systemu OS i lokalnych aplikacji. 7 Bezpieczeństwo: 7a Sprzętowe wsparcie technologii weryfikacji poprawności podpisu cyfrowego wykonywanego kodu oprogramowania, oraz sprzętowa izolacja segmentów pamięci dla kodu wykonywanego w trybie zaufanym wbudowane w procesor, kontroler pamięci, chipset I/O. 8 Wyposażenie multimedialne: 8a Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy, obudowa wyposażona w głośnik. 9 Obudowa: 9a Typu TOWER z obsługą kart PCI Express o pełnym profilu. 9b Zasilacz o mocy minimum 1000W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego z aktywnym PFC i efektywności min. 90%. 9c W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualny lub akustyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; 10 Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: 10a Oferowane modele komputerów muszą być certyfikowane na obsługę systemu operacyjnego typu serwerowego w pełni obsługującego pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, scentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. Fakt poprawnej obsługi systemu operacyjnego musi być poświadczony przez wydruk stosownego poświadczenia ze strony producenta systemu operacyjnego. 11 BIOS: 11a Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: • wersji i daty publikacji BIOS, • ilości i sposobu obłożenia slotów pamięciami RAM oraz rodzaju pamięci RAM, • typie procesora wraz z informacją o ilości rdzeni, wątków • typie zainstalowanego dysku twardego lub dysku SSD, • rodzajach napędów optycznych, • MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej. 11b Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS). 11c Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń. 11d Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora. 11e Musi posiadać możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowym tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. 11f Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, modułu TPM z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. 11g Możliwość ustawienia portów USB w trybie „no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. 11h Możliwość wyłączania portów USB . 12 Dodatkowe oprogramowanie: 12a Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: • Informowanie administratora o otwarciu obudowy, • Zdalne wyłączanie, restart oraz hibernacje komputera w sieci, • Tworzenie raportów stanu jednostki, • Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS, • Aktualizację BIOS do najnowszej wersji, • Włączenie lub wyłączanie BOOTowania portów USB, • Zdalne zarządzanie energią. 12b W pełni automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu. 12c Certyfikowane oprogramowanie zintegrowane w BIOS umożliwiające w bezpieczny (bezpowrotny) sposób usunięcie danych z dysku twardego. 13 Ergonomia: 13a Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych). 13b Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) oraz powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco – diagnostycznym producenta komputera. 13c Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej, kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). 14 Wymagania dodatkowe: 14a Wyjścia graficzne co najmniej Display Port oraz DVI. 14b Zainstalowana 1 karta FC jednoportowa 8GB SWL. Zainstalowane 2 karty InfiniBand HCA 56Gb/s, jednoportowe FDR 2 patchcordy FC OM4, MMF, 5 metrów, LC/LC 2 kable Infiniband Cu 56Gb, 4x QSFP, 3m 14c Wbudowane porty minimalnie: • 2 x RJ-45, • 1 x Audio: line-in, • 1 x Audio: line-out, • 1 x Audio: mikrofon z przodu obudowy, • 1 x Audio: słuchawki z przodu obudowy, • 10 szt. USB -w tym minimum 4 porty z przodu obudowy. -w tym minimum 4 portu USB3.0 14d Dwie karty sieciowe 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowane z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika). 14e Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. 14f Płyta główna z wbudowanymi: • min. 4x PCI-Express 3.0 x16 elektrycznie i mechanicznie, • min. 1x PCI-Express 3.0 x8 elektrycznie i mechanicznie, • min. 2x PCI-Express 2.0 lub 3.0 w pełni kompatybilne ze standardem 2.0, • min. 10 złączy SATA III, kontroler SATA musi zapewniać możliwość konfiguracji RAID 0/1/10/5. 15 Komputery mają spełniać normy i posiadać deklaracje zgodności (lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm): 15a Deklaracja zgodności CE. 15b Wymaga się dla potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 16 Gwarancja: 16a Na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta, lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca. 16b Naprawy gwarancyjne urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. 17 Wsparcie techniczne producenta: 17a Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 17b Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. 18 Oprogramowanie do zdalnego dostępu w trybie graficznym (licencja jednostanowiskowa): 18a Pełne wsparcie aplikacji graficznych wymagających sprzętowego renderingu. Obsługa OpenGL i DirectX. 18b Oprogramowanie serwera dostępne na posiadane systemy operacyjne: Windows (10) oraz Linux (RHEL v7, SLED 12). 18c Oprogramowanie klienta dostępne na posiadane systemy operacyjne: Windows (10) oraz Linux (RHEL v7, SLED 12). 18d Możliwość współdzielenia zdalnego pulpitu z wieloma klientami. 18e Wykorzystanie lokalnych kont systemowych do uwierzytelniania. 18f Wykorzystanie kart SMART do uwierzytelniania. 18g Możliwość szyfrowania komunikacji klient-serwer. 18h Współdzielenie schowka systemowego pomiędzy lokalnym i zdalnym systemem operacyjnym. 18i Obsługa udostępniania portów USB maszyny lokalnej maszynie zdalnej. Dodatkowe elementy stacji roboczej/akcesoria Monitor 1 szt. Lp. Parametry wymagane - minimalne 1 Podstawowe parametry 1a Matryca matowa IPS o przekątnej 27” (68,5 cm) 1b Czas reakcji max. 5ms 1c Kontrast min. 1000:1 1d Jasność min. 350cd/m2 1e Kąty widzenia Pion/Poziom min. 178/178 stopni 1f 16,7 mln kolorów, gama kolorów - 100% przestrzeni kolorów sRGB 1g Zalecana rozdzielczość pracy 2560x1440 pikseli 2 Porty: 2a Min. 1x DisplayPort 1.2 2b Min. 1x DP OUT (daisy chain) 2c Min. 1x HDMI 1.4 2d Min. 1x DVI 2e Min. 4x USB 3.0 3 Dodatkowe wymagania: 3a Pivot 3b Podstawa z możliwością obrotu 3c Regulacja wysokości monitora minimum 12cm 3d Odchylenie powierzchni ekranu od pionu -4/+30 stopni 3f Standard montażowy VESA 3g Kabel USB A-B 3h Kabel zasilający 3i Kabel DisplayPort 4 Zasilanie: 4a Zasilacz zintegrowany w obudowie monitora 4b Maksymalny pobór mocy urządzenia nie może przekraczać 40W 4c Pobór mocy zgodnie z ustawieniami EPA nie może przekraczać 23W 4d Pobór mocy w trybie wyłączonym nie może przekraczać 0,75W 5 Certyfikaty i spełniane normy: 5a CE 5b RoHS 5c WEEE 5d TCO Certified Displays 7.0 5e ENERGY STAR 7.0 5f ISO9241-307 6 Gwarancja 6a Min. 3 lata gwarancji Zestaw klawiatura + mysz bezprzewodowa Lp. Parametry wymagane – minimalne 1 Właściwości podstawowe zestawu 1a Technologia 2,4 GHz 1b Szyfrowane połączenie między klawiaturą a komputerem 1c Zasięg min. 7 metrów 2 Klawiatura 2a Zasilanie bateriami lub akumulatorami AAA 2b Regulacja wysokości 2c Pobór prądu nie większy niż 4mA 3 Mysz 3a Optyczna 3b Zasilanie bateriami lub akumulatorami AA 3c Co najmniej 3 przyciski w tym „scroller” 3d Pobór prądu nie większy niż 12mA Karta graficzna 2 szt. Lp. Parametry wymagane – minimalne 1 Pamięć 1a Min. 8GB GDDR5X, 256-bit, min. 320 GB/s 2 Układ graficzny 2a Min. 2560 rdzeni obliczeniowych CUDA 2b Wsparcie min. OpenGL 4.5 2c Wsparcie min. DirectX 12 2d Maksymalna wspierana rozdzielczość min. 7680x4320 2e Wsparcie dla HDCP 3 Złącza 3a Min. 1x DisplayPort 1.4 3b Min. 1x HDMI 2.0 3c Min. 1x DVI 3d Min. 1x PCIe 3.0 4 Wydajność: 4a Karta musi znajdować się na stronie http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html oraz osiągać 11900 punktów w teście PassMark - G3D Mark 5 Gwarancja 5a Min. 3 lata gwarancji. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2.2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu. 3. Rozwiązania równoważne: 1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum : • zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 5. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp. 8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym ( załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 A i Załączniku nr 3 B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenie stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty, z których wynikać będzie, że osoba (osoby) podpisująca ofertę jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. B) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału) C) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 6.1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5a SIWZ, wykonawca złoży: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym mowa w punkcie poprzedzającym SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 – Formularz oferty Załącznik nr 3 A – Oświadczenie Wykonawcy A Załącznik nr 3 B – Oświadczenie Wykonawcy B Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 11 (NALEŻY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJACEMU W CIĄGU 3 DNI OD DNIA PRZEKAZANIA INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP) Załącznik nr 5 - Wzór umowy Załącznik nr 6 – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach