Przetargi.pl
dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – wyposażenia ekspozycyjnego oraz wyposażenia na potrzeby prowadzenia warsztatów i zajęć edukacyjnych

Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-010 Wasilków, Leśna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 74 36 082
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej
    Leśna 7
    16-010 Wasilków, woj. podlaskie
    tel. 85 74 36 082
    REGON: 365437292
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – wyposażenia ekspozycyjnego oraz wyposażenia na potrzeby prowadzenia warsztatów i zajęć edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – wyposażenia ekspozycyjnego oraz wyposażenia na potrzeby prowadzenia warsztatów i zajęć edukacyjnych. Zamówienie jest podzielone na dwie części: I część zamówienia – dostawa wyposażenia ekspozycyjnego, II część zamówienia – dostawa wyposażenia na potrzeby prowadzenia warsztatów i zajęć edukacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta składana w części I musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 73 1090 2587 0000 0001 3336 1550 (Bank Zachodni WBK S.A.). 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit. b-e, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej, ul. Leśna 7, 16-010 Wasilków. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 26 lipca 2018 r. do godz. 10:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy która nie zostanie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 p.z.p., zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ. 2. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia wymienione w pkt V.2. SIWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt V.1. SIWZ składa pełnomocnik Wykonawców. 3. Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 p.z.p., w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia zamieszczają informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia. 4. Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszczają informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach