Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 226 570 , fax. 158 222 504
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 158 226 570, fax. 158 222 504
REGON: 83041350900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Domu Seniora w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku przy ul. Sandomierskiej 25 w Tarnobrzegu na dzienny dom SENIOR+” - ( Etap I – parter budynku, wydzielone pomieszczenia na I piętrze, teren na zewnątrz budynku) w ramach programu wieloletniego „Senior +” na lata 2015 – 2020, edycja 2019 – Moduł I – utworzenie i wyposażenie placówki „Senior +” w Tarnobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1. Dostawa i montaż mebli w budynku przy ul. Sandomierskiej 25 w Tarnobrzegu Zadanie 2. Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Sandomierskiej 25 w Tarnobrzegu Zadanie 3. Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego w budynku przy ul. Sandomierskiej 25 w Tarnobrzegu Zadanie 4. Dostawa drobnego wyposażenia AGD do budynku przy ul. Sandomierskiej 25 w Tarnobrzegu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli oraz krzeseł i foteli dla potrzeb Psychiatrycznego Oddziału Dziennego
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa mebli do Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o.o. – zamówienie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa mebli gotowych i w zabudowie dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-06 - „Dostawa i montaż mebli na potrzeby realizacji projektu „NISKO CORAZ WYŻEJ – PODNIESIENIE POTENCJAŁU EKONOMICZNO – GOSPODARCZEGO MIASTA I KONKURENCYJNOŚCI ŻYCIA W MIEŚCIE” .
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa mebli
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA”, w systemie „ pod klucz ”w Stalowej Woli
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Seniora oraz Regionalnej Izby Pamięci w Lesku
Dodano: 2021-02-25