Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do żłobka „Tęczowa Kraina” w miejscowości Konikowo, gmina Świeszyno. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie: Część 1. Wyposażenie łazienek. Kody CPV: 39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 44410000-7 – Artykuły łazienkowe i kuchenne Dostawa wyposażenia do łazienek wraz z montażem: 1. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na papier – 4 szt. 2. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik mydła w płynie – 6 szt. 3. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na ręczniki papierowe – 6 szt. 4. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Kosz na śmieci z ruchomą pokrywką – 6 szt. 5. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na śmieci – zwierzątko – 3 szt. 6. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na pieluchy – 1 szt. 7. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- lustro – 4 szt. 8. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- szczotka toaletowa – 4 szt. Część 2. Wyposażenie pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia). Kody CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 39161000-8 – Meble przedszkolne; 39130000-2 – Meble biurowe; 39130000-2 Meble domowe Dostawa wyposażenie do pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia) wraz z montażem: 1. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) z montażem – stoliki - 6 szt. 2. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – krzesło z siedziskiem – 16 szt. 3. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – krzesło z siedziskiem – 8 szt. 4. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał wysoki – 1 szt. 5. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z pełnym oparciem – 2 szt. 6. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał – 2 szt. 7. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał – 1 szt. 8. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) -regał – 1 szt. 9. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał wysoki – 2 szt. 10. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – biurko – 2 szt. 11. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał ścienny - 2 szt. 12. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – szafa – 2 szt. 13. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – namiot – 1 szt. 14. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – dekoracje ścienne – 1 szt. 15. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – tabliczki w kształcie zwierzątek – 1 szt. 16. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – ścianka manipulacyjna – 2 szt. 17. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik na kółkach min. 45 l – 3 szt. 18. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – skrzynia na kółkach min. 70 l – 2 szt. 19. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik na kółkach min. 29 l – 3 szt. 20. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik do przechowywania zabawek min. 12 l – 8 szt. 21. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik do przechowywania zabawek min. 30 l – 4 szt. 22. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – półko-przewijak – 1 komplet 23. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – tablica korkowa – 6 szt. 24. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – mata piankowa – zadaniowa – 2 komplety 25. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Leżaczek dla dzieci od urodzenia do 18 kg – 5 szt. 26. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Dywan do w rozmiarze 3.00 x 4.00 m - niebieski ocean - 3 szt. 27. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Dywan do w rozmiarze 3.00x4.00 m - zielony 2 szt. 28. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Ochrona na ściany narożne i narożniki – 4 szt. 29. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – ławeczka do karmienia – 1 szt. 30. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – Stół prostokątny regulowany – 8 szt. 31. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 31 cm – 20 szt. 32. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) –Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 26 cm – 12 szt. 33. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) –Kredens na kółkach – biały – 2 szt. 34. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Tablica Magnetyczna – 2 szt. 35. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Pojemniki do segregacji odpadów – 1 kpl. 36. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Mata wejściowa 1 – 1 szt. 37. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Mata wejściowa 2 – 1 szt. 38. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – dziecięcy leżaczek – 5 szt. 39. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko dla niemowlaka - 2 szt. 40. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materac do łóżeczka niemowlęcego – 2 szt. 41. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Pokrowiec na leżaczki – 3 szt. 42. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko jasnoniebieskie – 24 szt. 43. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko żółte (leżaczek) – 24 szt. 44. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materace bawełniane - kolor niebieski – 24 szt. 45. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materace bawełniane - kolor żółty – 24 szt. 46. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Metalowa konstrukcja pozwalająca na łatwe przemieszczanie łóżeczek – 3 szt. 47. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Szafa na pościel i 8 materacy – 6 szt. 48. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Biblioteczka – 2 szt. 49. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnia) – Fotel – 2 szt. 50. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(szatnia) – Wieszak podwójny – 48 szt. 51. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Wieszak na ubrania – 3 szt. 52. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Szafki do szatni – 48 szt. 53. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Siedzisko – 2 szt. 54. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Aluminiowa rama zatrzaskowa – 6 szt. 55. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Kosz na śmieci – 1 szt. 56. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Ławka tapicerowana – 1 szt. 57. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Przewijak wolnostojący – 1 szt. 58. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – zamykana szafka – 5 szt. 59. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – krzesła – 4 szt. 60. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – stolik okrągły – 1 szt. 61. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (magazynek) – regał 1 – 1 szt. 62. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – regał 2 – 1 szt. 63. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – kozetka – 1 szt. 64. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – szafa na cokole – 1 szt. 65. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – szafa 2-drzwiowa – 1 szt. 66. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – biurko – 1 szt. 67. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – krzesło – 1 szt. 68. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – krzesło – 1 szt. 69. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – biurko narożne 1 szt. 70. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa ubraniowa biurowa duża – 1 szt. 71. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa biurowa regał z półkami - 1 szt. 72. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa biurowa niska – 1 szt. 73. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – regał biurowy 1 - 1 szt. 74. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – regał biurowy 2 – 1 szt. 75. Zakup wyposażenia pomieszczeń (pokój dyrekcji) – szafka biurowa – 1 szt. 76. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – stolik biurowy okrągły - 1 szt. 77. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – białe krzesło biurowe – 2 szt. Część 3 – Wyposażenie zaplecza kuchennego Kody CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; Kody CPV: 39710000-2 – Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Dostawa wyposażenia do zaplecza kuchennego wraz z montażem: 1. Wózek 3-półkowy - 1 szt. 2. Wózek 2-półkowy – 1 szt. 3. Podgrzewacz do posiłków – 1 szt. 4. Lodówka – 1 szt. Część 4 – Pozostałe wyposażenie Kody CPV: CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 31515000-9 – Lampy ultrafioletowe; 34911100-7 - Wózki. Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem: 1. Pozostałe wyposażenie - lampa bakteriobójcza – 2 szt. 2. Pozostałe wyposażenie - wózek 6-osobowy – 1 komplet 3. Pozostałe wyposażenie -wózek 4-osobowy – 1 komplet 4. Pozostałe wyposażenie - parawan żłobkowy narożny – 1 komplet Część 5 – Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego. Kody CPV: 32000000-3 – Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny; 30200000-1 Urządzenia komputerowe Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego wraz z montażem: 1. Urządzenie Wielofunkcyjne – 1 komplet 2. Drukarka laserowa – 1 komplet 3. Laptop – 2 komplety 4. Zestaw nagłaśniający – 1 komplet 5. Zestaw multimedialny – 1 komplet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta). Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie). Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 2: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych i 00/100); Część 1, 3, 4 ,5 -nie dotyczy 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.157.2019”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-B WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający wyposażenie po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta), należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach