Urząd Gminy w Karsinie ogłasza przetarg
- Adres: 83-440 Karsin, ul. Długa 222
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6873322 , fax. 058 6873120
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Karsinie
ul. Długa 222 222
83-440 Karsin, woj. pomorskie
tel. 058 6873322, fax. 058 6873120
REGON: 00053966700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Nr 2 w Wielu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli szkolnych oraz wyposażenia do Zespołu Szkół Nr 2 w Wielu. Szczegółowy opis zamówienia stanowi specyfikacja techniczna załączniki nr 4, do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - zakup wymaganego wyposażenia, - montaż wyposażenia w pomieszczeniach, - osadzenie mebli, - podłączenie sprzętu dydaktycznego, - oraz wykonanie niezbędnych instalacji wg. potrzeb. 3. Wszystkie urządzenie i sprzęt musza posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania przez Sanepid, muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w szkole. Nie mogą zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników. 4. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Na każde żądanie Zamawiającej Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów całą dokumentację techniczną wraz ze wszystkimi deklaracjami zgodności, atestami, certyfikatami, w tym certyfikatem CE. 5. Wyposażenie powinno zapewnić funkcjonalność i standard oraz tworzyć jednolitą stylistyczna całość, estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. 6. Wymagany okres gwarancji: minimum 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określać warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 7. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 20 sierpnia 2013 r. 9. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 39162000-5, 39160000-1, 30213100-6,32320000. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 12. Tam, gdzie na opisach, Specyfikacji Technicznej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie towarów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł. (Słownie: cztery tysiące złotych). 2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Inwestora Bezpośredniego tj. Urzędu Gminy w Karsinie, Bank Spółdzielczy w Czersku Oddział Karsin nr 49 8147 0002 2600 1313 2000 0090. 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz - należy załączyć do oferty, przy czym kopię należy trwale złączyć z ofertą (zał. nr 7), a oryginał złożyć w sekretariacie. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9) Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10) Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://karsin.ires.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa platform i zestawów ewaluacyjnych dla Katedry Systemów Multimedialnych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2014-02-10 - Dostawa platform i zestawów ewaluacyjnych dla Katedry Systemów Multimedialnych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2014-02-10 - wykonanie, dostawa i montaż interaktywnych eksponatów edukacyjnych na potrzeby wystawy pn. Dookoła Świata
Dodano: 2014-01-31 - Wyłonienie dostawców - w ramach czterech części zamówienia - akcesoriów do 4 Gimnazjów Miasta Malborka w ramach projektu pn. Gimnazjalna Planeta Umiejętności, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-10-30 - Wyłonienie dostawców - w ramach pięciu części zamówienia - akcesoriów do 4 Gimnazjów Miasta Malborka w ramach projektu pn. Gimnazjalna Planeta Umiejętności, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-10-11 - wykonanie, dostawa i montaż interaktywnych eksponatów edukacyjnych oraz instalacji lodowej o nazwie Igloo na potrzeby wystaw pn. Dookoła Świata i Energia, Niebo i Słońce oraz pracowni edukacyjnej pn. Laboratorium Pana Kleksa, ZP/20/2013
Dodano: 2013-10-08 - Przetarg nieograniczony na dostawę pomocy naukowych dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, na potrzeby Projektu Inżynieria materiałowa - przyszłość gospodarki
Dodano: 2013-03-20 - Dostawa programów komputerowych i oprogramowania edukacyjnego oraz pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu: -Czytam, liczę, rozwijam swoje zainteresowania - dobry start w edukację - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Miasta Wejherowa - z podziałem na 2 części
Dodano: 2012-03-22 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia, sprzętu komputerowego, oprogramowania multimedialnego i mebli.
Dodano: 2012-03-21 - Dostawa programów komputerowych i oprogramowania edukacyjnego oraz pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu: Czytam, liczę, rozwijam swoje zainteresowania - dobry start w edukację - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Miasta Wejherowa z podziałem na 2 części.
Dodano: 2012-03-08