Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w szkołach gminy Milicz

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713804357, fax. 713841119
    REGON: 93193471000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w szkołach gminy Milicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w szkołach gminy Milicz objętych wsparciem w ramach projektu nr RPDS.10.02.01-02-0111/18 „Szkoła na podium-tutaj lubię się uczyć!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 2014-2020 Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. Miejsca realizacji: Województwo DOLNOŚLĄSKIE Powiat milicki Gmina Milicz Miejscowość: Milicz Wziąchowo Wielkie Wróbliniec Zamawiający podzieli zamówienie na osiem części oraz dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, oraz rozwijanie indywidualnego podejścia do ucznia, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 673 (336K,337M) uczniów oraz wdrożenie trwałych i kompleksowych zmian w funkcjonowaniu Szkoły Podstawowej nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu, Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Miliczu, Szkoły Podstawowej we Wróblińcu, Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim do 12.2020 roku. Projekt ma na celu zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej w Gminie poprzez wdrożenie programów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających uzdolnienia, tematycznych laboratoriów i warsztatów rozwojowych oraz ekowarsztatów w szkołach , w których zdiagnozowano pilną potrzebę udzielenia wsparcia. A także wsparcie rodziców uczniów oraz trwałe podniesienie jakości oferty edukacyjnej i efektywności kształcenia poprzez doposażenie szkół w niezbędne pomoce (w tym TIK) i podniesienie umiejętności i wiedzy nauczycieli z zakresu umiejętności uczenia i wykorzystania nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Kompleksowym wsparciem zostaną objęte cztery szkoły z terenu Gminy Milicz: Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu, zwana dalej SP 2 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Miliczu, zwana dalej SP1 Szkoła Podstawowa we Wziąchowie Wielkim, zwana dalej SPWW Szkoła Podstawowa we Wróblińcu, zwana dalej SPWR Powstanie 17 pracowni w 4 placówkach (4 językowe, 4 komputerowe , 3 przyrodnicze, 3 chemiczne, 1 fizyczna, 1 techniki, 1 terapeutyczna) Ponadto szkoły zostaną doposażone w : Pomoce dydaktyczne do przyrody dla wszystkich szkół Pomoce dydaktyczne do matematyki dla wszystkich szkół Sprzęt multimedialny (monitor interaktywny) do sal matematycznych dla wszystkich szkół oraz pomoce do przeprowadzenia Ekowarsztatów z dostawą do Urzędu Miejskiego Wykaz pracowni i wyposażenia w podziale na szkoły: SP1: pracownia przyrodnicza, pracownia komputerowa, pracownia językowa, pracownia fizyczna, pracownia chemiczna, pomoce dydaktyczne do przyrody, pomoce dydaktyczne do matematyki, sprzęt multimedialny (monitor interaktywny) do sali matematycznej SP2: pracownia przyrodnicza, pracownia komputerowa, pracownia językowa x 2, pracownia do techniki, pomoce dydaktyczne do przyrody, pomoce dydaktyczne do matematyki, sprzęt multimedialny (monitor interaktywny) do sali matematycznej SPWW: pracownia komputerowa, pracownia językowa, pracownia chemiczna, sala terapeutyczna pomoce dydaktyczne do przyrody, pomoce dydaktyczne do matematyki, sprzęt multimedialny (monitor interaktywny) do sali matematycznej SPWR: pracownia przyrodnicza, pracownia komputerowa, pracownia chemiczna, pomoce dydaktyczne do przyrody, pomoce dydaktyczne do matematyki, sprzęt multimedialny (monitor interaktywny) do sali matematycznej Ponadto pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia Ekowarsztatów- z dostawą do Urzędu Miejskiego w Miliczu Podział zamówienia na części: Część I: Wyposażenie sal matematycznych Obejmujące zakup i dostawę monitorów interaktywnych do sali matematycznej: 1szt. do każdej z 4 szkół oraz zakup pomocy dydaktycznych do matematyki :1 zestaw pomocy dydaktycznych dla każdej z 4 szkół Część II: Wyposażenie pracowni komputerowych Obejmujące dostawę pracowni komputerowych do 4 szkół-łącznie 4 pracownie Część III: Wyposażenie pracowni techniki Obejmujące dostawę pracowni techniki do SP2 -łącznie jedna pracownia Część IV: Wyposażenie pracowni fizyki Obejmujące dostawę pracowni fizyki do SP1- łącznie jedna pracownia Część V: Wyposażenie pracowni chemii Obejmujące dostawę pracowni chemicznej do SP1, SPWW i SPWR- łącznie trzy pracownie Część VI: Wyposażenie pracowni przyrody, (w tym pomoce dydaktyczne do przyrody oraz pomoce do Ekowarsztatów) Obejmujące dostawę pracowni przyrodniczej do SP1,SP2, SPWr- łącznie trzy pracownie oraz dostawę pomocy przyrodniczych do wszystkich szkół -łącznie 4 zestawy a także dostawę pomocy do ekowarsztatów do Urzędu Miejskiego- łącznie jeden zestaw Część VII: Wyposażenie pracowni językowych Obejmujące dostawę pracowni językowych do trzech szkół: SP1, SP2-dwie pracownie, SPWW -łącznie cztery pracownie Część VIII: Wyposażenie sali terapeutycznej Obejmujące dostawę wyposażenie Sali terapeutycznej do SPWW-łącznie jedna sala Opis wyposażenia każdej pracowni w podziale na szkoły znajduje się w załączniku do niniejszego dokumentu. UWAGA! Wyposażenie pracowni w poszczególnych szkołach może się różnić. Należy szczegółowo zapoznać się z załącznikiem do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę wyposażenia oraz montaż/instalację urządzeń oraz sprzętu- w przypadku: monitorów, zestawów interaktywnych, pracowni językowych oraz dygestoriów), a także szkolenie z obsługi, w przypadku: monitorów interaktywnych, zestawów interaktywnych, drukarek 3D, oraz pracowni językowych. Wyposażenie każdej pracowni musi być kompletne tzn. stanowić jedną całość, wszystkie urządzenia w danej pracowni muszą być kompatybilne. Sprzęty powinny spełniać normy i posiadać odpowiednie certyfikaty uprawniające do użytku w edukacji. Zamawiający dopuszcza złożenie zamówienia na poszczególne części lub też na wszystkie części zamówienia tj. na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1. 2. Wymagania i wytyczne. 2.1 Wymagania i wytyczne: -Wyposażenie wszystkich szkolnych pracowni powinno być dostosowane do potrzeb ich użytkowników, w tym wynikających z niepełnosprawności. - Wyposażenie powinno być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i zakresu realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. 2.2 Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. 2.3 Ponadto wnioskodawca będzie stosował kryterium zielonych zamówień publicznych „oznaczający politykę, w ramach której podmioty włączają kryteria i/lub wymagania ekologiczne do procesu zakupów (procedur udzielania zamówień publicznych) i poszukują rozwiązań ograniczających negatywny wpływ produktów/usług na środowisko oraz uwzględniających cały cykl życia produktów, a poprzez to wpływają na rozwój i upowszechnienie technologii środowiskowych. Projekt zakłada również rozwiązania energooszczędne w postaci zastosowania energooszczędnego sprzętu i wyposażenia. 2.4 Dostawa obejmuje transport i wniesienie do budynków, dostawę sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Milicz, oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu specyfikację techniczną zamawianego sprzętu i wyposażenia jest zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załączniki nr 1 do SIWZ z podziałem na części od 1 do 8. 2.5 Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń prawami osób trzecich , nieużywany, posiadać karty gwarancyjne , materiały dotyczące użytkowania i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), posiadać certyfikat ISO9001 dla producentów sprzętu, w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy star 5.0 lub nowszej lub posiadać nie niższe parametry dot. zużycia energii, posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 12 miesięcy. Okres gwarancji na sprzęt lub asortyment będący przedmiotem zamówienia inny od wskazanego w niniejszym punkcie 2.5 został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.6 Wykonawca, z którym ma zostać zawarta przedmiotowa umowa zobowiązany jest dołączyć dokument ISO – na tablice interaktywne i monitory interaktywne oraz certyfikaty na meble szkolne oraz dokumenty potwierdzające znak CE najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2.7 Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 2.8 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie , trzy, cztery, pięć, sześć siedem lub osiem części. Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na jedną, dwie , trzy, cztery, pięć, sześć siedem lub osiem części. 2.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.10 Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załączniku 1 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: ) Formularz ofertowy -(załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikiem do Formularza ofertowego (załącznik 2a do SIWZ); 2) Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / podstawy wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ); 4) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 6) zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach