Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11-401 Kętrzyn, ul. Sikorskiego 78
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 750 31 88 , fax. 089 750 37 54
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
ul. Sikorskiego 78 78
11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 750 31 88, fax. 089 750 37 54
REGON: 51020760500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmaz.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Budynku Nr 20 - Internat Centrum Szkolenia Straży Granicznej w m. Kętrzyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Budynku Nr 20 - Internat Centrum Szkolenia Straży Granicznej w m. Kętrzyn. CPV 30191400-8, 32300000-6, 44530000-4, 32321200-1, 38653400-1, 37400000-2, 37533500-8, 37533400-7, 37533000-3, 37461220-5, 37462210-9. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SIWZ 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części: Część nr 1 - Wyposażenie i sprzęt techniki biurowej Część nr 2 - Wyposażenie i sprzęt telewizyjny Część nr 3 - Wyposażenie i sprzęt radiowy Część nr 4 - Wyposażenie i sprzęt do prezentacji Część nr 5 - Wyposażenie i sprzęt do sal wykładowych Część nr 6 - Wyposażenie i sprzęt sportowy Część nr 7 - Wyposażenie i sprzęt do sali gier - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa poniżej. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: 1.1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w punkcie 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Jeżeli dokument składa się z kilku stron to zaleca się, aby każda z nich była poświadczona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmaz.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawę niszczarek, aparatów telefonicznych, zasilacza oraz baterii do laptopa oraz tonerów na potrzeby Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa niszczarek do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa niszczarek, szaf, skrzyń do przechowywania dokumentów, kluczy i części wyposażenia na rzecz JW. 4352 w Giżycku
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa niszczarek i wentylatorów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Dodano: 2013-06-12 - Dostawa niszczarki dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie ul. Emilii Plater 1
Dodano: 2012-06-04 - Dostawa wyposażenia Budynku Nr 22 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w m. Kętrzyn
Dodano: 2010-02-11