Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
- Data zamieszczenia: 2020-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska
00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
REGON: 16266500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28”. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami: 1) Załącznik Nr 7 do SIWZ – Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” dla każdej części; 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Rysunki przedstawiające usytuowanie wyposażenia dla wszystkich części: 309/3/A/W/KNA-16a, 309/3/A/W/KNA-16e, 309/3/A/W/P0/05.01, 309/3/A/W/P0/05.02, 09/3/A/W/P/P_1rev01, 309/3/A/W/P/P_2rev01, 309/3/A/W/P/P_3rev02, 309/3/A/W/P0/06, 309/3/A/W/P0/07, 309/3/A/W/P1/02, 309/3/A/W/P1/07, 309/3/A/W/P1/08, 309/3/A/W/P1/09.01, 309/3/A/W/P1/13, 309/3/A/W/P1/14, 309/3/A/W/P2/01, 309/3/A/W/P2/02, 309/3/A/W/P2/06, 309/3/A/W/P2/07, 309/3/A/W/P2/11, 309/3/A/W/P2/12, 309/3/A/W/P3/01, 309/3/A/W/P3/02, 309/3/A/W/P3/03, 309/3/A/W/P3/07, 309/3/A/W/P3/11, 309/3/A/W/P3/12, 309/3/A/W/P/SW1.rev02, 309/3/A/W/P/SW2.rev02, 309/3/A/W/P/SW4, 309/3/A/W/P/SW5, 309/3/A/W/P/ZSa, 309/3/A/W/P/ZSb, 309/3/A/W/P/ZSc, 309/3/A/W/P/ZSd, 309/3/A/W/P/ZSe, 309/3/A/W/P/ZSf, 309/3/A/W/P/ZSg, 309/3/A/W/P/ZSŁa, 309/3/A/W/P/ZSŁb, 309/3/A/W/P/ZSŁc, 309/3/A/W/P/ZSŁd, 309/3/A/W/P0/05.03, 309/3/A/W/P1/09.02, 309/3/A/W/P/AK.rev01. 3) Załącznik Nr 11 do SIWZ – „Szczegółowy opis elementów Przedmiotu zamówienia” – dla każdej części. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części: 1. Część I: meble, 2. Część II: zabudowy - meble na wymiar, 3. Część III: AGD, 4. Część IV: sprzęt sportowy, 5. Część V: rolety, 6. Część VI: drobny sprzęt sanitarny. 3. Opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz załączniki wymienione w ust. 2 SIWZ. Termin wykonania zamówienia. 1. Rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia zawarcia umowy (dot. wszystkich części), 2. Zakończenie: – Część I: meble – w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. – Część II: zabudowy – meble na wymiar – w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. – Część III: AGD – w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. – Część IV: sprzęt sportowy – w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. – Część V: rolety – w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. – Część VI: drobny sprzęt sanitarny – w terminie do dnia 15 lipca 2020 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w Rozdz. VII pkt 1, Wykonawca składając Ofertę musi dodatkowo do tej oferty załączyć: 1.1. Wypełniony druk „OFERTA” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział VIII pkt 2.11. SIWZ). 1.3. Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ – załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 1.4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ – załączone dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów – Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). 1.5. Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ – załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI PRZEDSZKOLNYCH, BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DLA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W WOLICY ULICA ZŁOTEGO KŁOSA
Dodano: 2023-07-24 - ZAKUP, DOSTAWA WYPOSAŻENIA (MEBLI) SZATNI DO PRZEDSZKOLA NR 286 W WARSZAWIE
Dodano: 2020-10-26 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Przedszkola w Radziejowicach
Dodano: 2020-07-16 - Dostawa i montaż mebli – jako pierwsze wyposażenie budynku Przedszkola przy ul. Maklakiewicza 9A w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku Przedszkola przy ul. Maklakiewicza 9A”
Dodano: 2020-07-07 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Przedszkola w Radziejowicach
Dodano: 2020-06-26 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Przedszkola w Radziejowicach
Dodano: 2020-06-05 - Wyposażenie Przedszkola Samorządowego w miejscowości Bielicha
Dodano: 2020-04-15 - Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli do Przedszkola nr 440 przy ul. Latoszki 24 w Warszawie
Dodano: 2019-05-23 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń edukacyjnych w Ośrodkach dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Polsce
Dodano: 2018-10-09 - Dostawa i montaż wyposażenia i mebli do żłobka przy ul. Spartańskiej 2 w Warszawie - jako pierwsze wyposażenie obiektu - w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa żłobka przy ul. Spartańskiej"
Dodano: 2018-09-24