Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA BUDYNKU URZĘDU STANU CYWILNEGO – CIESZYN UL. KOCHANOWSKIEGO 14

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
    Rynek 1
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
    REGON: 51570900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA BUDYNKU URZĘDU STANU CYWILNEGO – CIESZYN UL. KOCHANOWSKIEGO 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia budynku Urzędu Stanu Cywilnego – Cieszyn, ul. Korfantego 14. 2. Zamówienie podzielone zostało na 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi odrębnie dla każdej części. 3. Opis przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części: Część 1: Meble dla Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08) oraz Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): a) fotel F1 – 54 szt b) fotel F2 – 5 szt. c) ławka Ł1 – 1 szt. d) wieszak W1 – 2 szt. e) stolik ST – 2 szt. f) lustro – 1 szt. g) krzesło K1 – 1 szt. h) godło państwowe – 1 szt. Część 2 – Biurko z okablowaniem do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): biurko – 1 szt. Część 3 – Zestaw multimedialny wraz z okablowaniem do sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): a) projektor + winda – 1 kpl. b) zestaw multimedialny – 1 kpl. c) ekran – 1 kpl. d) okablowanie rzutnika – 1 kpl. Część 4: – System nagłaśniający do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10) : a) zestaw audio – 1 kpl. b) głośniki – 9 szt. c) mikrofon krawat – 2 kpl. d) mikrofon nabiurkowy – 1 kpl. e) mikrofon bezprzewodowy – 1 kpl. f) mikrofon bezprzewodowy ze statywem – 1 kpl. g) sprawdzenie i podłączenie – 9 szt. Część 5 – Ścianka SD2 do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): ścianka SD2 – 1 kpl Część 6 – Rolety okienne do Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08) oraz Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): rolety – 8 szt. Dostawa i montaż wyżej wymienionego wyposażenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony właściwy formularz oferty – według załączników 1a-1f do SIWZ, b) oświadczenie wstępne – według załącznika 2 do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) oświadczenie o grupie kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach