Przetargi.pl
Dostawa wykładzin podłogowych - 113/ZP/12

Jednostka Wojskowa Nr 2573 ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 750 20 98 , fax. 42 750 21 01
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2573
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 750 20 98, fax. 42 750 21 01
    REGON: 10106725600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wykładzin podłogowych - 113/ZP/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań i obejmuje: Zadanie 1 Zakup i dostawa wykładziny obiektowej typu boucle - 2000m2; Zadanie 2 Zakup i dostawa wykładziny obiektowej typu welur - 2000m2; Zadanie 3 Zakup i dostawa wykładziny obiektowej PCV - 2000m2; Zadanie 4 Zakup i dostawa wykładziny elastycznej obiektowej PCV - 2000m2; Zadanie 5 Zakup i dostawa antypoślizgowych nakładek na schody i wycieraczek - Nakładka na schody - wykonana z tworzywa sztucznego (PE/PP) - 130szt. - Wykładzina gumowa antypoślizgowa- do wewnątrz - 200mb - Wykładzina gumowa antypoślizgowa- do wewnątrz - 200mb - Wykładzina gumowa do wykładania powierzchni zewnętrznych - 200mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.przetarg.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach