Przetargi.pl
DOSTAWA WYKŁADZIN I AKCESORIÓW PODŁOGOWYCH ORAZ KLIMATYZATORÓW I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYKŁADZIN I AKCESORIÓW PODŁOGOWYCH ORAZ KLIMATYZATORÓW I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wykładzin i akcesoriów podłogowych oraz klimatyzatorów i środków chemicznych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 w ilościach i rodzaju asortymentu oraz według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa wykładzin i akcesoriów podłogowych Przedmiot zamówienia: wykładzina PCV w ilości 3000m2, taśma przypodłogowa samoprzylepna PCV w rolce w ilości 50mb, wykładzina dywanowa w ilości 720m2, listwa przypodłogowa w ilości 250m, narożniki wewnętrzne ogółem w ilości 200 szt., łączniki do listew przypodłogowych w ilości 250 szt. i zakończenia do listew przypodłogowych w ilości 150 szt. Miejsce dostawy: magazyn infrastruktury 13WOG znajdujący się przy ul. 6-go Marca 15, 86-300 Grudziądz Opis przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 44112200-0, 44192000-2, ZADANIE NR 2: Dostawa klimatyzatorów ściennych Przedmiot zamówienia: klimatyzator ścienny o mocy chłodniczej 3,5 Kw i grzewczej 3,6-4,1 kW w ilości 3 szt. oraz o mocy chłodniczej 5,0-5,3 kW i mocy grzewczej 5,3-5,7 kW w ilości 3 szt. – każdy klimatyzator składa się z jednostki zewnętrznej i wewnętrznej oraz pilota, zasilanie 220-240V 50Hz, czynnik chłodniczy R410A Miejsce dostawy: magazyn infrastruktury 13WOG, znajdujący się przy Centrum Szkolenia Logistyki - ul. Dworcowa 6A w Grupie k. Grudziądza, 86-134 Dragacz Opis przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 39717200-3 ZADANIE NR 3: Dostawa środków chemicznych Przedmiot zamówienia: AMONIAK 25% cz.d.a. NH4O2 (1l), AZOTAN SREBRA AgNO3-O,1-ODWAŻKI (6szt.), KWAS CYTRYNOWY cz.d.a. C6H8O7 (250g), KWAS SALICYLOWY cz.d.a. C7H6O3 (25g), MAGNEZU CHLOREK cz.d.a. MgCl2x6H2O (25g), MANGANU CHLOREK cz.d.a. MnCL2x4H2O (1kg), PERHYDROL cz.d.a. H2O2 30% (1l), POTASU CHROMIAN cz.d.a. K2CrO4 (100g), POTASU DWUCHROMIAN cz.d.a. K2Cr2O7 (100g), SKROBIA cz.d.a. C6H10O5 (100g), SODU CHLOREK cz.d.a. NaCl (500g), SODU TRIOSIARCZYN cz.d.a. Na2S2O3x5H2O (1kg), SODU WERSENIAN cz.d.a. C10H14N2Na2O8x2H2O (50g), SODU WĘGLAN cz.d.a. Na2CO2x10H2O (250g), SÓL MOHRA cz.d.a. FeSO4(NH4)2SO4x6H2O (10g), TRÓJFOSFORAN SODU Na2PO4 (50kg), WAPNIA WĘGLAN cz.d.a. CaCO3 (25g), PODCHLORYN SODU STABILIZOWANY ok. 15% (100kg), WĘGLAN SODU cz.d.a. NaOH (500g) Miejsce dostawy: magazyn infrastruktury 13WOG znajdujący się przy ul. 6-go Marca 15, 86-300 Grudziądz Opis przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 24962000-5 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych / właściwościach fizyczno-chemicznych, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany w roku 2017. 3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). 2. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, parametru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w treści umowy oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia. 4. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie (o ile dotyczy danego produktu), w tym, w zakresie zadania nr 1 oferowana wykładzina dywanowa i PCV winny posiadać certyfikaty trudnozapalności min.Cfl-s1, które Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć wraz z dostawą. 5. Wykonawca oferując przedmiot zamówienia: 1) w zadaniu nr 1: udzieli gwarancji na okres co najmniej 6–miesięcy - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 2) w zadaniu nr 2: udzieli gwarancji na okres co najmniej 24–miesięcy - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 3) w zadaniu nr 3: terminem przydatności do użycia wynoszącym co najmniej 1-miesiąc licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia opisanych za pomocą norm pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Opisie przedmiotu zamówienia oraz OWU. Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone przez Zamawiającego z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ i dane identyfikujące produkt. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. 4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Ustawy). Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Ustawy oraz 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach