Przetargi.pl
Dostawa wraz z wymianą istniejących wodomierzy na wodomierze z odczytem radiowym na terenie gminy Puławy

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 874 121 , fax. 818 874 122
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 874 121, fax. 818 874 122
    REGON: 54912800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z wymianą istniejących wodomierzy na wodomierze z odczytem radiowym na terenie gminy Puławy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących wodomierzy zainstalowanych u Odbiorców wody dostarczanej z ujęcia wody zlokalizowanego w miejscowości Gołąb (gmina Puławy) na ultradźwiękowe wodomierze przystosowane do odczytu radiowego wraz z zainstalowaniem, skonfigurowaniem, wdrożeniem i szkoleniem pracowników wskazanych przez Zamawiającego z systemu zdalnego ich odczytu. Wymiana wodomierzy dotyczy miejscowości położonych na terenie gminy Puławy, tj.: Borowa, Borowina, Gołąb, Matygi, Skoki, Wólka Gołębska. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wodomierzy ultradźwiękowych z wmontowanymi modułami radiowo – nadawczymi w ilości 1014 szt. wraz z niezbędnymi elementami takimi jak: - zawory zwrotne DN 15 mm – 50 szt.; DN 20 mm - 960 szt.; DN 25mm – 2 szt.; DN 40 mm – 2 szt.; - plomby – 1014 szt.; - moduł radiowy – 1szt.; - terminal przenośny do odczytu danych -1 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania przestrzega zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców – w związku z powyższym, jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, producenci bądź dostawcy materiałów, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami oraz z materiałów posiadających wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne (ITB, PZH). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) koszty programów i udzielonych licencji na korzystanie z systemu zdalnego odczytu wodomierzy oraz uwzględniające dostęp do najnowszej wersji systemu w chwili ukazania się aktualizacji 2) opłatę z tytułu wsparcia dla systemu zdalnego odczytu wodomierzy 3) szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi systemu zdalnego odczytu wodomierzy 4) plombowanie zamontowanych wodomierzy plombami zatrzaskowymi 5) koszty armatury towarzyszącej 6) pełną odpowiedzialność za wszystkie zdarzenia wynikłe z powodu niewłaściwego zabezpieczenia miejsca pracy oraz szkód powstałych w wyniku prowadzonych robót, poczynionych na majątku Odbiorców usług świadczonych przez Zamawiającego, w tym na instalacji wewnętrznej Odbiorcy 7) wszelkie usterki wynikłe na instalacji wewnętrznej Odbiorcy bezpośrednio po wymianie wodomierza, Wykonawca zobowiązany jest usunąć bezzwłocznie, we własnym zakresie i na koszt własny 8) wyposażenie pracowników wykonujących czynności montażu i wymiany wodomierzy w identyfikator z oznaczeniem firmy wykonawcy oraz z podanym imieniem i nazwiskiem oraz aktualnym zdjęciem 9) realizację prac zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami – w szczególności dotyczącymi dostaw wody i gospodarki wodomierzowej, jak również w zgodzie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy 10) usunięcie stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości, w terminie do 3 dni od dnia zgłoszenia 11) w przypadku nieprawidłowo zamontowanego wodomierza, powodującego cofanie się wskazań licznika, konieczne jest dokonanie ponownej wymiany wodomierza na inny, fabrycznie nowy, w terminie do 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia 12) rozliczanie się z protokołów wymiany (oryginały) wodomierzy 13) wymianę wodomierzy również w godzinach popołudniowych, w zależności od potrzeb Odbiorców. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) ustalenie we własnym zakresie terminu wymiany i montażu wodomierzy z Odbiorcą usług Zamawiającego 2) powiadomienie Odbiorcy o konieczności zamknięcia dopływu wody na czas prac związanych z wymianą wodomierza 3) przekazanie Zamawiającemu zdemontowanych wodomierzy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: a) pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – oryginał (jeżeli dotyczy); b) pełnomocnictwo do reprezentacji - oryginał lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia (jeżeli dotyczy). Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia (na wezwanie Zamawiającego i w terminie wskazanym w wezwaniu) w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach