Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 51-622 Wrocław, Kopernika
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 37 10 409 , fax. 71 37 10 402
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
Kopernika 5
51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 37 10 409, fax. 71 37 10 402
REGON: 021409520 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ospip.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z wniesieniem mebli dla Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu wg 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem mebli dla Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, wg wymienionych niżej części: Część I: Dostawa foteli rattanowych. Część II: Dostawa zestawu wypoczynkowego i ławy. Powyższy przedmiot zamówienia został wykazany i opisany w Załączniku nr 3 i Załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać: - Wypełniony „Formularz ofertowy” – zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem, - Wypełniony „Formularz asortymentowo-cenowy” – zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem, na podstawie którego zostanie sporządzony Załącznik nr 1 do umowy. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje analogiczne do treści art. 86 ust. 5 Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przedmiotowej informacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści wzór oświadczenia (Załącznik nr 6) na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu. Oświadczenie Wykonawca składa w oryginale. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia analogicznie do treści art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł i foteli dla Poradni Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS
Dodano: 2019-06-14 - Dostawa mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu
Dodano: 2017-05-16 - Dostawa mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu
Dodano: 2017-04-13