Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61736 Poznań, ul. Hejmowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 62 83 004 , fax. 61 62 83 035
- Data zamieszczenia: 2016-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
ul. Hejmowskiego 2
61736 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 62 83 004, fax. 61 62 83 035
REGON: 32385500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z uruchomieniem i konfiguracją zasilaczy awaryjnych oraz centralnej konsoli zarządzająco/monitorującej dla Sądu Okręgowego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup centralnych zasilaczy awaryjnych oraz centralnej konsoli zarządzająco/monitorującej dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie, utylizację opakowania, podłączenie, uruchomienie, konfigurację i testowanie (w tym komunikacji sieciowej z istniejącym oprogramowaniem), przekazanie do eksploatacji połączone ze szkoleniem obsługi w miejscu instalacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35100000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną