43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 59-726 Świętoszów, Saperska
- Województwo: brak
- Telefon/fax: tel. 261 68 62 80 , fax. 261 68 62 80
- Data zamieszczenia: 2019-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Saperska 2
59-726 Świętoszów, woj. brak
tel. 261 68 62 80, fax. 261 68 62 80
REGON: 02150908400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: 43wog.szp@wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu zamawiającego środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu zamawiającego środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 4a – 4l) – odpowiednio do części. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w: a) Załączniku nr 2,2a,2b do SIWZ do części nr 1 i 7; b) Załączniku nr 3a do SIWZ do części nr 2 - 6; c) Załączniku nr 3b do SIWZ do części nr 8 – 12. d) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany także w oparciu o formularz cenowy (załączniki nr 4a – 4l) do SIWZ - oddzielny dla każdej części zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym: a) załącznik nr 7a do SIWZ - do części nr 1 i 7; b) załącznik nr 7b do SIWZ - do części nr 2 i 6; c) załącznik nr 7c do SIWZ - do części nr 8 i 12. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów higienicznych i środków czystości w ramach projektu „Nowe miejsca w 3 żłobkach miejskich w Szczecinie - tworzenie warunków do godzenia ról rodzinnych i zawodowych” realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-01-09 - „Zakup i dostawa środków czystości do Zespołu Żłobków Miejskich w 2020 roku”
Dodano: 2019-11-15 - Zakup i dostawa artykułów higienicznych i środków czystości w ramach projektu "Zając Borówka" w Szczecinie, realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2019-10-31 - „Zakup i dostawa środków czystości do Zespołu Żłobków Miejskich w 2019 roku”
Dodano: 2018-11-29 - „Zakup i dostawę artykułów higienicznych i środków czystości do trzech żłobków publicznych w ramach projektu „Zwiększenie liczby i dostosowanie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w trzech publicznych żłobkach na terenie Szczecina”
Dodano: 2018-07-12 - „Zakup i dostawę artykułów higienicznych i środków czystości do trzech żłobków publicznych w ramach projektu „Zwiększenie liczby i dostosowanie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w trzech publicznych żłobkach na terenie Szczecina”
Dodano: 2018-06-20