Przetargi.pl
Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonów A,B,H oraz F SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym – DZ/34/PN/2020

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 71 01; 765 71 21 , fax. 22 751 27 07
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
    ul. Marii Konopnickiej 65
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 71 01; 765 71 21, fax. 22 751 27 07
    REGON: 00029121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonów A,B,H oraz F SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym – DZ/34/PN/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonów A,B,H oraz F SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym . Zamówienie obejmuje 1 pakiet. Temat: Pakiet nr 1 Wyposażenie meblowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 i 2 a (rysunki poglądowe) do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z przepisów. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, należy złożyć: a. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć: a. Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także Oświadczenie wg załącznika nr 4 do SIWZ w pkt 2,w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg załącznika nr 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 b. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia 3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b. polisa ubezpieczeniowa Załączenie powyższych dokumentów na etapie składania ofert może wpłynąć pozytywnie na skrócenie czasu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania i zawarcia umowy. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach