Przetargi.pl
Dostawa wraz z rozładunkiem betonowych materiałów drogowych na bieżące potrzeby RDW w Wąbrzeźnie w 2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z rozładunkiem betonowych materiałów drogowych na bieżące potrzeby RDW w Wąbrzeźnie w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z rozładunkiem betonowych materiałów drogowych na bieżące potrzeby RDW w Wąbrzeźnie w 2018 r. 2. Zamówienie obejmuje dostawę oraz rozładunek (oraz ewentualny przeładunek) betonowych materiałów betonowych w miejscu wskazanym przez zamawiającego w zakresie szczegółowo określonym w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Termin dostawy Termin dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanego poniżej miejsca przez zamawiającego wynosić będzie maksymalnie 10 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika zamawiającego wskazanego w umowie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. Miejsce dostaw: a) Rejon Dróg Wojewódzkich, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno b) Urząd Gminy Skrwilno, ul. Rypińska 7, 87-510 Skrwilno Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 4. Zamawiający przewiduje minimum jedną dostawę przedmiotu zamówienia (całe zamówienie jednorazowo) natomiast maksymalnie trzy dostawy przedmiotu zamówienia (całe zamówienie podzielone na trzy partie realizowane sukcesywnie w ciągu trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego). 5. Na przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 12 miesięcy, natomiast maksymalny okres wynosić może 24 miesiące. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. 6. Dostarczone produkty muszą odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.). Ponadto oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy. Nie dopuszcza się materiałów pochodzących z rozbiórki, noszących ślady użytkowania, niepełnowartościowych. 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji o którym mowa w dziale II pkt 4 SIWZ. Informacje dotyczące oceny ofert 8. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ; 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach