Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych Delegatury NIK w Lublinie przy ul. Okopowej 7.

Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-022 Lublin, Okopowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 461 31 20, , fax. 81 461 31 11
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Lublinie
    Okopowa 7
    20-022 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 461 31 20, , fax. 81 461 31 11
    REGON: 13500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych Delegatury NIK w Lublinie przy ul. Okopowej 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych Delegatury NIK w Lublinie przy ul. Okopowej 7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ w plikach o nazwach: ZAL_1A_OPZ_LokalizMebliNaRzutach, ZAL_1B_OPZ_RysSzczegMebli, ZAL_1C_OPZ_TabelaPomocnicza i w Załączniku Nr 2 - Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie od dnia podpisania Umowy do dnia 30 listopada 2018 r. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub 7 ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 89 1010 1339 0007 2313 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt Vlll.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Okopowej 7 w Sekretariacie, pok. 21, a jego kopia załączona do oferty, 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, kwota gwarancji / poręczenia, termin ważności gwarancji / poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 2) zdolności technicznej lub zawodowej. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH: • spełnianie warunków udziału w postępowaniu, • spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, • brak podstaw wykluczenia. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór wg Załącznika nr 8 do SIWZ), 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (wzór wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 3. (opcjonalnie jeżeli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt V.2.1. SIWZ (wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ). SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Egzemplarze testowe oferowanych materiałów i mebli do przeprowadzenia testów składane na wezwanie Zamawiającego. Szczegółowe informacje znajdują się w punkcie VI.3. SIWZ. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy PZP). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy, co w niniejszym postępowaniu oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować nie podleganie wykluczeniu z postępowania, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt V. SIWZ. INNE PODMIOTY UDOSTĘPNIAJĄCE ZAMAWIAJĄCEMU ZASOBY Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o wszystkich tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w punkcie zatytułowanym „Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów” (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania w punkcie zatytułowanym „Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca” (Załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach