Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzenia filtrującego w Aptece Szpitalnej w "Poddębickim Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99200 Poddębice, ul. Mickiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 828 82 50 , fax. 43 828 82 55
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16
    99200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 828 82 50, fax. 43 828 82 55
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzenia filtrującego w Aptece Szpitalnej w "Poddębickim Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzenia filtrującego w Aptece Szpitalnej w „Poddębickim Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach. 2. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem CPV: 42.51.43.00-5; 31.72.00.00-9; 45.31.74.00-6. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych określa załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy oraz parametry techniczne urządzenia. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie obejmować dostawę urządzenia filtrującego i utrzymującego czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku z elementami zabudowy aluminiowo – szklanej. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektu technologicznego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, zatwierdzonego przez Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w oparciu, o który urządzenie filtrujące zostanie zainstalowane w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania niezbędnych prac związanych z montażem i instalacją urządzenia. 7. Projekt technologiczny przed skierowaniem do Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego musi być zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 8. Projekt technologiczny musi zostać zatwierdzony przez specjalistów z dziedziny: BHP, Ppoż., Sanepidu. 9. Po wykonaniu montażu urządzenia filtrującego Zamawiający będzie mógł utworzyć pracownię cytostatyków. 10. Zamawiający wymaga aby ściana wejściowa do pracowni cytostatyków została wykonana w zabudowie aluminiowo – szklanej. 11. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie powystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy bez dodatkowych kosztów oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 12. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania montażu, bez którego przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 13. Wykonawca wykona wszelkie prace i czynności konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ w sposób zapewniający utrzymanie ciągłości pracy „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. Poddębicach z uwzględnieniem specyfiki pracy Apteki Szpitalnej. Wykonawca ma obowiązek przewidzieć, zaplanować, uzgodnić z Zamawiającym i wykonać wszelkie prace, dostawy i montaż niezbędne do zabezpieczenia ciągłości pracy szpitala. 14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej pomieszczeń w których realizowany będzie przedmiot zamówienia celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji pozwalających na prawidłowe sformułowanie i złożenie oferty. Swoją obecność należy zgłosić Kierownikowi Apteki – mgr Pawłowi Drwalewskiemu, tel. 43 828 81 90. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 16.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie max 90 dni od podpisania umowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie do siedziby Zamawiającego, dokonać jego instalacji i montażu, przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi oraz dostarczyć karty gwarancyjne. 18. Wykonawca zrealizuje prace instalacyjne pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia w zakresie sieci, urządzeń i instalacji wentylacyjnych. 19. Dostawa przedmiotu zamówienia, niezbędna dokumentacja i wykonane prace związane z instalacją i montażem muszą być realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz wymaganiami BHP i PPOŻ odpowiednimi do realizacji tego zamówienia. 20. Prace związane z instalacją i montażem zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. 21. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej. 22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 23. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, terminu płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także m.in. informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy oraz parametry techniczne urządzenia; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VII 1a i 2a niniejszej SIWZ; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – należy przedstawić w formie oryginału. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach