Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego i artykułów sportowych dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego i artykułów sportowych dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i artykułów sportowych wraz z montażem dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ- opisie przedmiotu zamówienia, a warunki realizacji we wzorze umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w stosunku do określonych w SIWZ 4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie i pochodzić z bieżącej produkcji. Towar musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. 5. Urządzenia muszą spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”. 6. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia sprzętu i asortymentu spełniającego normy bezpieczeństwa. W formularzu ofertowym Wykonawca oświadcza, że wszystkie zaproponowane urządzenia oraz asortyment posiada deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. 7. Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatacje. 8. Na dostarczony asortyment Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie ze szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lecz nie krótszą niż gwarancja producenta. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że okres gwarancji jest zgodny z okresem gwarancji udzielonym przez producenta urządzenia/asortymentu. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż, ustawienie oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego. Koszty transportu, montażu, wniesienia, ustawienia, uruchomienia oraz inne koszty związane z wykonaniem zamówienia muszą być wkalkulowane w cenę oferty. 10. Do dostarczonych urządzeń Wykonawca musi dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne z datą rozpoczęcia gwarancji liczoną od daty zamontowania sprzętu. 11. Czas reakcji na zgłoszone uszkodzenie max. 24 godziny od momentu pisemnego zgłoszenia. 12. Naprawa gwarancyjna w terminie max. 10 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia uszkodzenia. 13. Wymagane przez Zamawiającego warunki serwisowe dla dostarczonego asortymentu zgodne z kryteriami oceny ofert oraz w sytuacji trzech napraw serwisowych w okresie gwarancyjnym sprzęt będzie kwalifikowany do wymiany na nowy o parametrach nie gorszych niż wynikających z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy. 14. Zamawiający wymaga zastosowania zasady równego traktowania – UE i zasady wzajemności w tym: (GPA-WTO) 15. Wymagania dla wszystkich elementów: a) Tapicerka – podwójnie szyta, b) Wszystkie urządzenia muszą pasować do siebie kolorystycznie i tworzyć jedną całość, muszą posiadać oznaczenia odnośnie eksploatacji oraz atestów. Zamawiający ustali z Wykonawcą kolor danego asortymentu na etapie dostawy. 16. Dostarczony sprzęt musi spełniać określone w wykazie normy bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności PN-EN 957-2:2005, PN-EN 957-4+A1:2010, PN-EN 957-5:2011, PN-EN 957-6:2011, PN-EN 957-10:2006
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach