Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64200 Wolsztyn, ul. Wschowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
- Data zamieszczenia: 2018-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Wschowska 3
64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
REGON: 97077342600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie, PN/1/2018. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części/zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio na: zadanie I w załączniku nr 2, tj. w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym i załączniku nr 2A (parametry graniczne sprzętu rehabilitacyjnego); zadanie II w załączniku nr 3, tj. w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym raz w i załączniku nr 3A (parametry graniczne sprzętu rehabilitacyjnego) Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt rehabilitacyjny w dniu dostawy posiadał dla Pakietu nr 1 -nie krótszą niż 24miesięczną gwarancję jakości, dla Pakietu nr 2 -nie krótszą niż 24/12 miesięczną gwarancję jakości- szczegóły określono w parametrach technicznych. c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja, 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.), d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu), transportu i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. -Warunki realizacji zamówienia Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w terminie maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania Umowy, Dostawa zostanie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawę należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. Miejscem dostawy sprzętu rehabilitacyjnego jest Oddział Rehabilitacyjny SPZOZ w Wolsztynie. Sprzęt rehabilitacyjny zostanie dostarczony jednorazowo w ilości określonej w formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, stanowiącym odpowiednio dla Pakietu załącznik nr 2 lub nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33150000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione odpowiednio dla danego Pakietu załącznik nr 2, 3- (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) Wypełnione i podpisane załączniki z parametrami technicznymi (załącznik 2A, 3A) odpowiednio dla każdego Pakietu, d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 4 A,B). f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (niewiążący wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne dokumenty potwierdzające równoważność, i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2023-09-03 - Dostawa aparatów i urządzeń medycznych dla Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa aparatów i urządzeń medycznych do budynku rehabilitacji w Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu
Dodano: 2019-11-29 - Zakup aparatury medycznej dla oddziałów rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu w 2016 roku
Dodano: 2016-11-18