Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg
- Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61
02777 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
REGON: 1525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do rozbudowanej części Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie (segment „B”) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 100 przy ul. Tanecznej 54/58 w Warszawie w ramach realizacji inwestycji Rozbudowy (Segment B) i przebudowy fragmentu parteru i piętra budynku Szkoły. I. WYMAGANIA I ZAŁOŻENIA OGÓLNE • Wszystkie wzory dekorów oklein meblowych i tapicerek krzeseł do wcześniejszej akceptacji przez Użytkownika. • Wyposażenie meblowe danego pomieszczenia ma tworzyć jeden komplet o ujednoliconych wymiarach gabarytowych i o identycznej kolorystyce okleiny meblowej. • W przypadku zabudowy kuchennej wymagana jest wcześniejsza wizja lokalna, w celu zmierzenia dokładnych wymiarów. • Cena oferty powinna zawierać i uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym transport, montaż i ustawienie przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Użytkownika miejscu na terenie szkoły. • Wszystkie zastosowane okucia i uchwyty metalowe w kolorze alu. • Łączenia mebli za pomocą kołków i konfirmatów. • Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg, ścian, okien, drzwi, itp. aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu mebli. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z jego winy. • W przypadku gdy w SIWZ lub szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału (produktu, urządzenia, itp.) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów, urządzeń, itp.) równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ. II. WYMAGANE ATESTY I CERTYFIKATY Materiały użyte do wyrobu mebli (w szczególności: kleje, lakiery, farby, impregnaty, laminaty, elementy wykonane z PCV) są wykonane zgodnie z normami higieniczności - wymagana deklaracja producenta. Płyta meblowa w klasie higieny, co najmniej E1 (dotyczy mebli). Wszystkie meble powinny spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych wg aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również: - Szczegółowy opis mebli i wyposażenia - załącznik nr 8 do SIWZ; - Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; - Wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego Formularza cenowego – wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; c) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; f) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). g) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. d) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie w ramach zadania pn. Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie wraz z modernizacją sali gimnastycznej – II podejście.
Dodano: 2024-01-20 - ,,Wykonanie, dostawa wraz z montażem mebli oraz wyposażenia specjalistycznego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku”
Dodano: 2023-07-28 - „Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej we Wręczy i do Szkoły Podstawowej im. J. A. Maklakiewicza w Mszczonowie w ramach przedsięwzięcia „Szkoła dostępna dla każdego”
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa oraz montaż wyposażenia budynku SP w Sadowej w zakresie umeblowania pomieszczeń w ramach zadania „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06.
Dodano: 2023-01-02 - Doposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne w nowo wybudowanym budynku Szkoły Podstawowej w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie (meble szkolne)
Dodano: 2022-11-13 - Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1 Zadanie II: zakup, dostawa i montaż wyposażenia komputerowego i multimedialnego wg Załącznika Nr 2 (...)
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli szkolnych i wyposażenia szkolnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
Dodano: 2022-07-28 - Dostawa i montaż metalowych szafek szatniowych szkolnych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa i montaż metalowych szafek szatniowych szkolnych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie
Dodano: 2020-12-10 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 65 przy ul. Mścisławskiej 1 poprzez realizację nowego obiektu szkolnego”
Dodano: 2020-06-17