Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-227 Szczecin, ul. Kaszubska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 48 55 535 , fax. 914 855 372
- Data zamieszczenia: 2017-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie
ul. Kaszubska 42
70-227 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 48 55 535, fax. 914 855 372
REGON: 32049275100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-centrum.sr gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - CENTRUM W SZCZECINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - CENTRUM W SZCZECINIE”.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, wniesienie wraz z montażem i ustawieniem fabrycznie nowych mebli oraz krzeseł przez Wykonawcę jego transportem i na jego koszt, do poszczególnych pomieszczeń Sądu Rejonowego Szczecin - Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie, przy ul. Królowej Korony Polskiej 31 w Szczecinie, przy ul. Limanowskiego 1 w Szczecinie. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na dwie następujące części: CZĘŚĆ NR 1 : DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH CZĘŚĆ NR 2: DOSTAWA KRZESEŁ BIUROWYCH (KRZESŁA BIUROWE 139 SZTUK I 2 FOTELE SĘDZIOWSKIE) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 4 I 4 A DO SIWZ ORAZ NR 5) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: DLA CZĘŚCI NR 1: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) DLA CZĘŚCI NR 2: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się oznaczenie w tytule przelewu nr części, której dotyczy wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie – dotyczy części nr 1 i nr 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oraz wypełniony formularz rzeczowo-cenowy odpowiednio dla części nr 1 i/lub nr 2 sporządzony na załącznikach do SIWZ nr 1 a i/lub nr 1 b W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginal
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
Dodano: 2024-01-28 - TP-26/23 Dostawa mebli dla budynku nr 1.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do budynku administracyjnego Nadleśnictwa Chojna
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM.
Dodano: 2021-06-01 - dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK Nr 1 PUM
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa mebli niemedycznych dla SPWSZ w Szczecinie.
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa mebli biurowych i wyposażenia medycznego ruchomego.
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM, znak: ZP-261-95/2020.
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa mebli biurowych dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa mebli biurowych i wyposażenia medycznego ruchomego.
Dodano: 2020-10-26