Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem samoobsługowej toalety publicznej przy ul. Brodzińskiego w Tarnowie

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
    REGON: 851661323
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl, bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem samoobsługowej toalety publicznej przy ul. Brodzińskiego w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem samoobsługowej toalety publicznej przy ul. Brodzińskiego w Tarnowie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę prefabrykowanej, wolnostojącej, jednomodułowej, dwustanowiskowej toalety publicznej - zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SIWZ. Projektowana toaleta wykonana z elementów prefabrykowanych (ściany z kompozytu betonowego lub alternatywne zatwierdzone przez zamawiającego) jako jednoelementowa konstrukcyjnie zwarta bryła. Daszki na wejściami. Toaleta wolnostojąca dwukabinowa przeznaczona do korzystania również przez osoby niepełnosprawne. Wejście do toalety przewidziano na poziomie +0,01 m powyżej poziomu chodnika (terenu). Obiekt przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, poruszające się na wózku inwalidzkim z miejscem do przewijania niemowląt, co zapewnia: - poziom podłogi wyniesiony + 0,01 m nad poziom chodnika, - drzwi zewnętrzne wejściowe o szerokości 90 cm w świetle, - wolna przestrzeń wewnątrz kabiny oparta na kole o średnicy 150 cm, - umywalka umieszczona na odpowiedniej wysokości, - uchwyty dla niepełnosprawnych, - umiejscowienie wszystkich przycisków i urządzeń na wysokościach odpowiadających osobom na wózkach inwalidzkich (min. 80 cm, max. 120 cm). Wyposażenie instalacyjne: - światło wewnątrz toalety włączane automatycznie po otwarciu drzwi wejściowych (awaryjne światło włączające się w przypadku zaniku prądu oraz funkcja ręcznego otwierania drzwi wewnątrz toalety umożliwiająca swobodne wyjście w sytuacji awaryjnej również w przypadku braku prądu), - sygnał awaryjny akustyczny - świetlny uruchamiany od wewnątrz przyciskiem „ŻĄDANIE POMOCY”, - sensory ruchu bezpieczeństwa wykrywające obecność osób w pomieszczeniu toalety; - czasowy ogranicznik przebywania w toalecie, - wyświetlacz wewnątrz toalety informujący o upływie czasu przebywania, - czujnik temperatury regulujący automatycznie temperaturę wewnątrz pomieszczenia. Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje modułu powiadamiania GSM. 2) przygotowanie terenu i posadowienie obiektu zgodnie z projektem, 3) wykonanie przyłączy wody, kanalizacji i energii elektrycznej zgodnie z projektem, 4) zagospodarowanie otoczenia, w tym wykonanie dojścia do toalety z kostki brukowej, 5) uruchomienie toalety, 6) przeszkolenie co najmniej 2 osób wskazanych przez zamawiającego do obsługi toalety. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); c) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3, III.4 i III.7 ust. 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • wsekcji III.7 ust. 1 Wykonawcy składają łącznie. 2) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach