Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem aparatury naukowo-badawczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem aparatury naukowo-badawczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części: część 1 – kabina z ruchomym opryskiwaczem laboratoryjnym (opryskiwacz kabinowy) dla Katedry Herbologii i Technik Uprawy Roślin, część 2 – oświetlacz pierściniowy led do mikroskopu stereoskopowego z łącznikiem montażowym dla Katedry Anatomii i Histologii Zwierząt, część 3 – elektroniczny licznik cząstek dla Katedry Botaniki, część 4 – homogenizator ultradźwiękowy dla Katedry Botaniki, część 5 – zestaw włókien do SPME – rozbudowa systemu GC-2010 dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1. dostawę, montaż, instalację, rozmieszczenie, uruchomienie przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr od 1 do 5 do SIWZ. 2. serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia w każdej z części, w której bierze udział, 3. udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia, w ramach której będzie bezpłatnie dokonywał napraw uszkodzonego przedmiotu lub wymieni reklamowany element. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Wymagana przez Zamawiającego minimalna długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: - w części 1 – minimum 12 miesięcy, - w części 2 – minimum 24 miesiące, - w części 3 – minimum 24 miesiące, - w części 4 – minimum 24 miesiące, - w części 5 – minimum 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz „Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia” dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie służb granicznych – cyfrowa stacja kontroli dokumentów – dpg w Dorohusku.
Dodano: 2023-08-28 - dostawa aparatury laboratoryjnej
Dodano: 2023-05-12 - Dostawa mineralizatora mikrofalowego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa i montaż licznika ciekłoscyntylacyjnego (LSC) wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem
Dodano: 2023-02-27 - Dostawa sterylizatora do hodowli tkankowych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2022-10-25 - Dostawa i montaż systemu do automatycznego przygotowania próbek
Dodano: 2022-07-29 - Dostawa aparatury na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części
Dodano: 2022-07-21 - dostawa aparatury laboratoryjnej
Dodano: 2021-07-12 - Dostawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
Dodano: 2021-05-24 - dostawa aparatury laboratoryjnej
Dodano: