Przetargi.pl
„Dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym.”

Gmina Pątnów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
    Pątnów 48
    98-335 Pątnów, woj. łódzkie
    tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
    REGON: 73093471400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pątnów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I – Komputery stacjonarne i przenośne. - zestawy komputerowe stacjonarne z oprogramowaniem do szkół – szt. 28 - laptopy nauczycielskie z oprogramowaniem do szkół – szt. 42 Część II – Tablice i pozostałe akcesoria. - tablice interaktywne do szkół – szt. 13 - wizualizery do szkół – szt. 3 Część III – urządzenia wielofunkcyjne. - urządzenia wielofunkcyjne do szkół- szt. 3 2.1. Okres gwarancji dla poszczególnych elementów wyposażenia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu dostawy. 2.3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa – Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. .1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.1. Dla części I: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100), 1.2. Dla części II: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100). 1.3. Dla części III: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym.” – część nr …... Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie dokonuje szczegółowego określenia przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) Dokument, o którym mowa w pkt 5.2.2 SIWZ – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach