Przetargi.pl
„Dostawa wraz z instalacją wyposażenia w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”

Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Strzelcach Krajeńskich ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 78 36 678 , fax. 95 78 36 679
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Strzelcach Krajeńskich
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 95 78 36 678, fax. 95 78 36 679
    REGON: 81044939000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wraz z instalacją wyposażenia w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. 1) Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. montaż wyposażenia wyszczególnionego w pkt 5.1 oraz przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi urządzeń wskazanych przez Użytkownika, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu oraz wszelkie inne dodatkowe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 2) Przedmiot Umowy winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji, nadto oznaczony znakiem CE - Conformité Europe (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, spełniać wymagania sanitarne – zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3) Dostawa i montaż wyposażenia musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem. 4) Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika, związanej z przedmiotem umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferowanego sprzętu kompletu przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego. 8) Wykonawca udzieli zamawiającemu przynajmniej 24 miesiące gwarancji jakości na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta na sprzęt wyszczególniony w Tomie II SIWZ. 9) Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 10) Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomach II-III SIWZ. 5.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony w zakresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie: a) dostawy/montażu i prac objętych umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu umowy do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego Dostawcy, b) odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody (w tym ryzyka zniszczenia prac/ mienia w obiekcie) oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich w związku z prowadzonymi pracami oraz iż w ramach posiadanego przez Dostawcę ubezpieczenia nie jest wyłączona odpowiedzialność ubezpieczyciela w przypadku szkody powstałej wskutek umyślnego działania ubezpieczającego (dostawcy) lub w razie jego rażącego niedbalstwa, zgodnie z art. 827 § 2 k.c. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz 2.1 b) spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz 2.2 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. zgodnie ze wzorem formularz 3.1. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 10.2 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach