Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
- Data zamieszczenia: 2018-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
REGON: 000288917 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie oraz dostawa telewizorów, w podziale na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie oraz dostawa telewizorów, w podziale na pakiety: 1.1) Pakiet 1: dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla Pakietu 1 (Załącznik nr 3 do SIWZ), szczegółowym zestawieniem co do rodzaju i liczby urządzeń oraz katedr zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) wraz z instruktażem w zakresie obsługi, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.1 do SIWZ. W zakresie dostaw objętych Pakietem 1 Wykonawca zobowiązany jest ponadto załączyć jako część oferty rzuty katedr AV typ 1 i typ 2 - zgodnie z opisem i wizualizacją zawartą w Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia – Pakiet 1) oraz załącznikiem 1 do Opisu; 1.2) Pakiet 2: dostawa telewizora 50” – w liczbie: 1 szt., na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wyszczególnionym co do rodzaju i liczby w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SIWZ; 1.3) Pakiet 3: dostawa telewizora 49” – w liczbie: 1 szt., na potrzeby I. Katedry i Kliniki Kardiologii - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wyszczególnionym co do rodzaju i liczby w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SIWZ. 2. Zważywszy, że wykonanie przedmiotu zamówienia objętego Pakietem 1 obejmuje konfigurację systemu RMS będącego w posiadaniu Zamawiającego i system ten objęty jest gwarancją do 2021r., Wykonawca zobowiązany jest - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - dostarczyć kopię aktualnego certyfikatu producenta tego systemu, potwierdzającego uprawnienia do programowania i konfiguracji systemów, pod rygorem odstąpienia od umowy. Z zachowaniem terminu jw., Wykonawca zobowiązany jest także dostarczyć kopię aktualnego certyfikatu producenta, potwierdzającego uprawnienia do programowania i konfiguracji oferowanych systemów sterowania, pod rygorem odstąpienia od umowy. Warunek posiadania dokumentów jw. przez osoby oddelegowane do wykonania czynności programowania i konfiguracji systemów został określony w Rozdz. IX SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego w Banku Millennium 54 1160 2202 0000 0003 0812 4697. 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa w pkt 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczeń, o których mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1 i 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularze ofertowe, stanowiące Załączniki nr od 1.1 do 1.3 do SIWZ 2. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. dot. pkt III.3) W postępowaniu wymagane jest złożenie Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, natomiast złożenie Oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest tylko dla dostaw objętych Pakietem 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Zielnej w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-11-27 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu pn. „Uczniów wspieramy – kompetencje rozwijamy"
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szkoły wyzwanie”.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-10-11 - Zakup zestawu do transmisji obrazu i dźwięku w ramach "Cyfrowa Gmina" Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa i zakup sprzętu audioinformatycznego: tablice / monitory interaktywne z kamerami i mobilnymi stojakami oraz flipchart interaktywny ze stojakiem i replikatorem portów
Dodano: 2023-04-07