Przetargi.pl
Dostawa wraz z dzierżawą minimum 4-rzędowego TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO z systemem PACS i innych urządzeń oraz wykonanie opisów badań dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, ul. Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 827 300 , fax. 627 827 401
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 627 827 300, fax. 627 827 401
    REGON: 30854800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z dzierżawą minimum 4-rzędowego TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO z systemem PACS i innych urządzeń oraz wykonanie opisów badań dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dzierżawą minimum 4- rzędowego tomografu komputerowego z systemem PACS i innych urządzeń z limitem 200 badań miesięcznie oraz wykonanie opisów badań przez okres 6 miesięcy - tj. od 01.01.2018r. do 30.06.2018
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony,; a. jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 4 do SIWZ) b. jeżeli Wykonawca wykaże (na załączniku Nr 6 do SIWZ); że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie dostawy z dzierżawą, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość składanej oferty, z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy z dzierżawą zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, o których mowa w rozporządzeniu, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a dowodem tym jest m.in. poświadczenie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. oświadczenie ( na załączniku nr 5 do SIWZ) o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie, 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie, 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie, 10. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (na załączniku Nr 7 do SIWZ), W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda oświadczenia: Oświadczenie o treści: Oświadczamy, - jakość przedmiotu zamówienia jest zgodna z obowiązującymi normami, - wszystkie urządzenia posiadają wymagane atesty, certyfikaty dopuszczenia do obrotu używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, - przedmiot zamówienia spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Na potwierdzenie powyższego posiadamy odpowiednie dokumenty i zobowiązujemy się dostarczyć je zamawiającemu na jego wezwanie. WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 11. Pełnomocnictwo, (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) 12. Formularz ofertowy- (wg załączonego druku ) załącznik Nr 1 wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wraz z załącznikiem nr 1A i nr 2 (opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy) wypełnionym i podpisanym przez wykonawcę. 13. Projekt Umowy załącznik nr 2podpisany przez wykonawcę (parafowana każda strona). 14. Oświadczenie, że Wykonawca ma prawo dysponować oferowanymi do dzierżawy urządzeniami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach