Przetargi.pl
Dostawa worków na odpady

Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Osadowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 461 148 , fax. 326 461 148
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
    ul. Osadowa 1
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 326 461 148, fax. 326 461 148
    REGON: 27266164700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa worków na odpady
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady wraz z rozładunkiem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego: 3.1.1. Worki żółte wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100, grubości co najmniej 0,03 mm, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Metale i tworzywa sztuczne” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 70 000 sztuk / miesiąc. 3.1.2. Worki zielone wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 60x100, grubości co najmniej 0,035 mm, o pojemności ok.80 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Szkło” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 27 000 sztuk / miesiąc. 3.1.3. Worki niebieskie wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100 grubości co najmniej 0,030 mm, o pojemności 120l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „Papier ” - powierzchnia nadruku ok.1500cm 2 , kolor czarny) w ilości ok. 19 000 sztuk / miesiąc. 3.1.4. Worki brązowe wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 70x100, grubości co najmniej 0,035 mm, o pojemności 120 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „BIO” - powierzchnia nadruku ok. 1500cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 25 000 sztuk / miesiąc. 3.1.5. Worki brązowe Worki brązowe wykonane z surowca LDPE/ HDPE, o wymiarach 45x60, grubości co najmniej 0,025 mm, o pojemności 40 l z nadrukiem logo firmy oraz danymi o firmie –nazwa, adres, dane kontaktowe (zostaną podane przed pierwszym zleceniem) oraz napis „BIO” - powierzchnia nadruku ok. 800cm 2 , kolor czarny ) w ilości ok. 29 000 sztuk / miesiąc. Dostarczone worki mają być z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki pakowane w rolkach po 10 szt. i paczkach po 250 szt. separowane (każdy worek w rolce osobno, bez konieczność rozrywania, zachodzące na siebie), nadruk: czarny, 1-stronny, (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Palety opisane ilością worków i owinięte folią. Uwaga. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych do akceptacji projekt nadruku. Ostateczna treść nadruku zostanie ustalona z wybranym Wykonawcą przed pierwszym zleceniem. Wykonawca do oferty dołączy po 1 rolce wzorcowych worków z każdego koloru i asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18930000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING Bank Śląski S.A. 37 1050 1445 1000 0022 9428 6253. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa worków na odpady” oznaczenie sprawy: 2/ZP/2019. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dokument (zobowiązanie), o którym mowa w pkt. 5.3.5 SIWZ. - Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach