Przetargi.pl
Dostawa wodomierzy z systemem odczytu radiowego wraz z ich montażem w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej

Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wodomierzy z systemem odczytu radiowego wraz z ich montażem w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody, montaż pierwotny wodomierzy z nakładkami do odczytu radiowego oraz dostawa i uruchomienie systemu odczytu zdalnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usługę budowlano -remontową w zakresie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych polegającą na wymianie istniejących wodomierzy z nakładkami do odczytu radiowego na wodomierze z nakładkami o tej samej funkcjonalności lub legalizację tych wodomierzy, pod warunkiem dokonania kontroli nakładek i udzielenia gwarancji na ich działanie na okres nie krótszy niż okres ważności legalizacji wodomierzy, w liczbie: a) ok. 1451 szt. wodomierzy znajdujących się w lokalach mieszkalnych z czego: - 1263 szt. to wodomierze wody zimnej, - 188 szt. to wodomierze wody ciepłej. b) ok. 235 szt. wodomierzy znajdujących się w lokalach użytkowych z czego: - 218 szt. to wodomierze wody zimnej, - 188 szt. to wodomierze wody ciepłej. Wszystkie używane nakładki noszą oznaczenie RFM-TX1, są produkcji firmy BMeters i zostały zainstalowane nie wcześniej niż w 2014 roku. 2) usługę budowlano-remontową w zakresie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych polegającą na wymianie wodomierzy z odczytem tradycyjnym na wodomierze z nakładkami do odczytu radiowego, w liczbie: a) ok. 231 szt. wodomierzy znajdujących się w lokalach mieszkalnych z czego: - 182 szt. to wodomierze wody zimnej, - 49 szt. to wodomierze wody ciepłej. b) ok. 80 szt. wodomierzy znajdujących się w lokalach użytkowych z czego: - 78 szt. to wodomierze wody zimnej, - 2 szt. to wodomierze wody ciepłej. 3) usługę budowlano-remontową w zakresie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych polegającą na pierwotnym montażu wodomierzy z nakładkami do odczytu radiowego, w liczbie: a) ok. 82 szt. wodomierzy wody zimnej w lokalach mieszkalnych dotychczas nie wyposażonych w urządzenia pomiarowe. 4) Dostawę i uruchomienie systemu zdalnego odczytu nakładek ze wskazaniami wodomierzy zużycia wody wraz z niezbędnym wyposażeniem, wdrożeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem użytkowników. 5) Zamawiający nie przewiduje zmiany systemu odczytu zdalnego wodomierzy. Wszystkie dostarczone elementy systemu wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia mają być kompatybilne i funkcjonalnie zgodne z systemem będącym w posiadaniu Zamawiającego, tj. Hydrolink firmy BMeters. 5) Dostarczone wodomierze musza być fabrycznie nowe, 6) Wodomierze muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wodomierze oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U. nr 209 poz. 1513). Wodomierze powinny również odpowiadać wymaganiom normy PN-ISO 4064 lub PN-EN 14154, 7) Wodomierze muszą posiadać aktualne zatwierdzenie typu EWG lub certyfikat badania typu WE według Measuring Instruments Directive (MID – 2004/22/EC) obowiązujące na terenie całej UE, dopuszcza się zatwierdzenie krajowe ważne wyłącznie w Polsce. 8) Do oferty należy bezwzględnie dołączyć jeden z wymienionych wyżej dokumentów wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski (jeśli dokument jest w języku obcym), 9) Dostarczone wodomierze muszą posiadać aktualną cechę legalizacyjną – cecha powinna pochodzić z roku, w którym zawarta została umowa. 3. Podane w ust. 2 pkt 1, 2 i 3 liczby wodomierzy mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega, że liczba faktyczne wymienionych wodomierzy oraz nowo zamontowanych wodomierzy oraz wykonanych podejść może się zwiększyć lub zmniejszyć w porównaniu do ilości wskazanych w ust. 2 w granicach ± 5% wartości całego zamówienia bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 4. Zamawiający może wskazać wykonawcy inne lokalizacje (lokalizacje zastępcze) w przypadku gdy w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, lokalizacje pierwotnie wskazane przez Zamawiającego, okazały się niedostępne lub dodatkowe lokalizacje, które nie są wskazane w załączonym wykazie w ramach tych dodatkowych 5% wartości umowy. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany i obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 15 do Specyfikacji i załącznik nr 2 do umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części prac objętych zamówieniem, jeżeli zajdzie taka potrzeba. W przypadku rezygnacji z danego zakresu prac cena ofertowa zostanie pomniejszona o koszt tego zakresu, bez prawa domagania się przez Wykonawcę jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w kwocie 8.600,00 zł (sł: osiem tysięcy sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489 z opisem przelewu „Wadium w post. Nr ZGM/DZ/17/2019/ADM – Dostawa wodomierzy”. w takim terminie, aby było do dyspozycji Zamawiającego na rachunku bankowym w terminie otwarcia ofert, tj. w dniu 21.02.2019r. o godz. 10:30. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). Oryginał dokumentu wadialnego należy dołączyć do oferty. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 1a i 2 ustawy z zastrzeżeniem ust. 4a, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie: 1) po zawarciu umowy oraz wniesieniu należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci przelewem na rachunek z którego zostało wpłacone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew. 11. Wadium wniesione w formie niepieniężnej Zamawiający zwróci zgodnie z dyspozycją gwaranta lub poręczyciela, zawartą w dokumencie gwarancji lub poręczenia. W przypadku braku takiej dyspozycji, dokument wadialny zostanie zwrócony na adres siedziby Wykonawcy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III. 3) - III. Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2) wypełniony Formularz Cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji, 3) wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane identyfikujące podwykonawców, jeżeli już na etapie składania oferty przewiduje powierzenie części podwykonawcom, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do Specyfikacji, 4) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do Specyfikacji, 5) oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 2. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy w zakresie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku złożenia w postępowaniu ofert przez co najmniej dwóch Wykonawców – Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy (wykaz ofert złożonych w postępowaniu), przekaże Zamawiającemu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku złożenia ofert przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, mogą oni, wraz ze złożeniem oświadczeń o przynależności do tej grupy, przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania między nimi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna) ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach