Przetargi.pl
Dostawa wkładów drukujących, serwis, konserwacja drukarek i kopiarek

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wkładów drukujących, serwis, konserwacja drukarek i kopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących, serwis, konserwacja drukarek i kopiarek.1.W zakres prac naprawczo-konserwacyjnych wchodzi: 1)Konserwacja i naprawy urządzeń, zgodnie z zaleceniami ich producentów dotyczącymi czynności w okresie gwarancyjnym, 2) Diagnostyka awarii, 3) Prace naprawczo-konserwacyjne urządzeń będących po okresie gwarancji, mające na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń we wszystkich jednostkach zamawiającego, 4) Jednorazowa konserwacja: -Czyszczenie systemu optycznego (lustra, soczewki, itp.); -Czyszczenie elektrod i regulacja, -Czyszczenie mechanizmów pobierania i prowadzenia papieru, separatorów, itp., -Czyszczenie zespołów utrwalania i wywoływania, -Sprawdzenie jakości kopii i poprawnego działania wszystkich funkcji myszy, -Czyszczenie zespołu transportu papieru, zespołu wywołującego, -Czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny i inne, wykonywane zgodnie z instrukcją serwisową producenta określoną dla danego modelu kserokopiarki i drukarki. 5)Dostawa nowych części zamiennych wraz z wymianą uszkodzonych lub zużytych części w urządzeniach. 6)Wykaz rodzajowy i ilościowy kserokopiarek został określony w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ ) 7)Wykaz ilościowy konserwacji drukarek został określony w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ ) 8)Nieodpłatny odbiór zużytych wkładów drukujących w celu ich utylizacji. 2.Dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i wkładów drukujących w ilościach i rodzaju określonych w załączniku nr 5 do SIWZ . W przypadku tuszy i tonerów do kserokopiarek Wykonawca jest zobowiązany do ich samodzielnej wymiany w dniu dostawy. 3.Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (faxem), do wykonania dostaw materiałów eksploatacyjnych (tonerów i wkładów drukujących) do kserokopiarek, drukarek i faksów na rzecz Zamawiającego. 4.Przez miejsca świadczenia usługi i dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć jednostki organizacyjne znajdujące się w obiektach i budynkach Zamawiającego: 1)budynek mieszczący: Rektorat, Instytut Nauk Ekonomicznych i Informatyki, Bibliotekę Uczelnianą, Akademickie Liceum Ogólnokształcące, administrację PWSZ w Płocku, przy Plac Dąbrowskiego 2, 2) budynek Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych w Płocku przy ul. Kościuszki 20, 3) budynki: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28, 4) budynek Domu Studenta Nr 1 w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6, 5) budynek Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Trzepowie Nowym 55, gm. Stara Biała pow. płocki. 6) budynek Instytutu Nauk o Zdrowiu w Płocku przy ul. Piłsudskiego 8. W trakcie trwania umowy zmianie ulegnie miejsce dostawy - na adres ul. Gałczyńskiego 28 do Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych. 5. Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną i zaleceniami producenta 2)Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o zaistniałej awarii, a Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać gotowość do świadczenia w siedzibie zamawiającego usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 3)Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości naprawy przez zamawiającego, 4)Pracownik serwisu będzie zobowiązany do wykonania - przed i po każdej wizycie serwisu kontrolnej kopii, 5)Pracownik serwisu każdorazowo po wykonaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia, musi sporządzić kartę pracy, 6)Podstawą wystawienia faktury będzie karta pracy, w której wykonawca jednoznacznie określi rodzaj wykonanej usługi. Karta pracy winna być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i Wykonawcy, 7)Naprawa oraz konserwacja kserokopiarek i drukarek będzie wykonywana w jednostkach organizacyjnych zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym, gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa, 8)W przypadku, gdy naprawa odbywać się będzie w punkcie serwisowym Wykonawcy, transport naprawianych urządzeń odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, 9)Wykonawca w cenie 1 roboczogodziny musi uwzględnić koszty dojazdu do jednostek zamawiającego, koszty transportu kserokopiarek i drukarek, czas na wykonanie naprawy, np. wymiana bębna światłoczułego, wymiana listwy, lub wymiana innych części. Cena 1 roboczogodziny jest taka sama dla wszystkich typów kserokopiarek i drukarek bez względu na rodzaj wykonywanej naprawy, 10)Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną naprawę na okres minimum 6 miesięcy, 11)Udzielana przez wykonawcę gwarancja, o której mowa w pkt 10 nie dotyczy wymienianych w czasie naprawy lub konserwacji części, na które wykonawca udziela gwarancji zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta, 12)Wszystkie zastosowane przez wykonawcę części zamienne do kserokopiarek i drukarek muszą być technicznie nowe. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania/przedstawienia źródła pochodzenia części zamiennych. 13)Wymagany przez zamawiającego rzeczywisty czas reakcji (przybycia) służb serwisowych na zgłoszoną przez zamawiającego potrzebę naprawy lub konserwacji wynosi maksymalnie do 1 dnia roboczego, licząc od chwili zgłoszenia ( drogą telefoniczną lub elektroniczną). 14)Wymagany przez zamawiającego maksymalny czas naprawy - 7 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia ( drogą telefoniczną lub elektroniczną). W sytuacji, gdy nastąpi zwłoka w realizacji usługi, na życzenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w wyżej wymienionym terminie sprzęt zastępczy. 15)Wymagany przez zamawiającego maksymalny czas konserwacji - do 2 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia ( drogą telefoniczną lub elektroniczną). 16)Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych ( pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wymagania stawiane Wykonawcy: - wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. - wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. - jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie ( drogą telefoniczną lub elektroniczną ). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. - wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki ( włączając w to wymianę bębna lub głowicy ) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia. W przypadku gdy opinia autoryzowanego serwisu wskaże, iż uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę koszty tej opinii oraz naprawy poniesie wykonawca. - dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę ( typ, symbol ) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. - wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 5.Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 5 -Formularz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach