Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego 56
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 6415100 , fax. 75 6415115
- Data zamieszczenia: 2016-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
Al. Wojska Polskiego 56 56
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 75 6415100, fax. 75 6415115
REGON: 00064175600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA W ROKU 2016 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POTRZEB SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia - część I zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze oraz Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim i Sądzie Rejonowym w Kamiennej Górze. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo-wartościowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów dla Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. Opis przedmiotu zamówienia - część II zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego - do siedziby Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56, osprzętu i akcesoriów do sprzętu informatycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe - akcesoriów komputerowych dla potrzeb Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze na rok 2016 stanowi załącznik nr 1a do s.i.w.z. Wykaz ten zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Łączna kwota wadium wynosi: 9.000,00 zł. słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100. w tym: 1/ w przypadku oferty na część I przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł.), 2/ w przypadku oferty na część II przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 1.000,00 zł słownie: jeden tysiąc 00/100 zł. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 17 marca 2016 r. godzina 10:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-31 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-30 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-23 - PN 44/ 16-przetarg na dostawę tuszów do drukarek
Dodano: 2016-05-23 - Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-13 - BZP.3810.29.2016.JU
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, fotokopiarek dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem
Dodano: 2016-03-22 - Zakup i sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
Dodano: 2016-01-22