Przetargi.pl
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 07-320 Małkinia, ul. Nurska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 644 86 62 , fax. 29 644 86 62
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Nurska 144
    07-320 Małkinia, woj. mazowieckie
    tel. 29 644 86 62, fax. 29 644 86 62
    REGON: 14647032700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (rok produkcji min. 2015 r.) w ramach leasingu operacyjnego za stałe raty leasingowe w okresie 48 miesięcy z opcją wykupu. Szczegółowe wymagania co do parametrów technicznych ciągnika wskazane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że oferowany przedmiot będzie fabrycznie nowy, oraz będzie spełniać podane w Opisie przedmiotu zamówienia parametry techniczne (minimalne). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Ciągnik rolniczy musi posiadać: -niezbędną dokumentację tj. deklarację zgodności, instrukcje bezpiecznego stosowania, atesty i homologację dopuszczające do eksploatacji i ruchu drogowego, przeglądy techniczne dopuszczające do eksploatacji i ruchu drogowego, w tym m.in. dowód rejestracyjny; -książki serwisowe i karty gwarancyjne wydane przez producenta; -dokumenty gwarancyjne określające warunki serwisowania, m.in. okresy gwarancji, terminy usunięcia wad i usterek, a także wskazujące całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. W ramach serwisu gwarancyjnego wykonawca będzie usuwał bezpłatnie zgłaszane awarie przedmiotu zamówienia; -instrukcje eksploatacji oraz wykaz części zamiennych.Ponadto przedmiot zamówienia w dniu przekazania powinien być gotowy do eksploatacji tj.: -posiadać zdolność sprzęgania i pracy ciągnika z osprzętem; -posiadać stany płynów eksploatacyjnych w wymaganym przez producenta poziomie; -posiadać podstawowe narzędzia do eksploatacji. Wymagania dodatkowe:1)Wykonawca zapewnia udzielenie gwarancji producenta na przedmiot zamówienia na minimum 18 m-cy bez limitu motogodzin. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 2)Przeglądy gwarancyjne bezpłatne odbywać się będą zgodnie z harmonogramem wynikającym z warunków udzielonej przez producenta gwarancji, na wniosek Zamawiającego. 3)Wykonawca zapewni nie dłuższy niż maksymalnie trzygodzinny czas reakcji serwisu od momentu powiadomienia przez Zamawiającego (faksem, e-mailem). W przypadku opóźnienia w rozpoczęciu naprawy, tj. nie rozpoczęcia jej w ciągu 3 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy o awarii, Zamawiający wezwie inny podmiot świadczący usługi z tego zakresu a koszty naprawy obciążą Wykonawcę.4)W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie uzgodnionym przez strony do ich bezwględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy.5)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt.6)O dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić pisemnie/fax/e-mail Zamawiającego, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem.7)Odbiór – przekazanie ciągnika nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy wraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletu dokumentów pojazdu i kluczyków. Zamawiający w dniu odbioru przedmiotu zamówienia dokona sprawdzenia parametrów dostarczonego ciągnika.8)Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie pracowników ZGKiM Sp. z.o. o. w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia.9)Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca dokona rejestracji ciągnika.Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację i podatek od środków transportu na podstawie otrzymanej faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu. Cena ofertowa ma nie zawierać kosztów rejestracji i kosztów podatku od środków transportu. Zamawiający zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia w zakresie: AC, OC, NNW. Ubezpieczenie nie stanowi składnika ceny. Wymagania dotyczące leasingu: 1)Leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 851 z późn. zm.).2)W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 47 miesięcznych równych rat leasingowych, licząc od protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń dostarczonego przedmiotu leasingu. 3)Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu – płatność rat – do 20 każdego miesiąca, począwszy od miesiąca stycznia 2017 r. Oprocentowanie stałe niezmienne w okresie obowiązywania umowy.4)Opłata wstępna w wysokości 10% ceny netto nabycia przez Wykonawcę (leasingodawcę) przedmiotu leasingu zostanie uiszczona w dniu podpisania umowy przez obie strony. Opłata wstępna zostanie uiszczona przelewem z konta Zamawiającego. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zakupu przedmiotu leasingu za kwotę w wysokości 6% wartości netto przedmiotu leasingu. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji zakupu nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność leasingu podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę za cenę wskazaną w ofercie. Zamawiający przed spłatą ostatniej raty leasingowej zobowiązuje się złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa zakupu przedmiotu leasingu, a cenę zakupu ureguluje w ciągu 14 dni od otrzymania faktury.6)Wykonawca (leasingodawca) jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia harmonogramu rat leasingowych na cały okres obowiązywania umowy, począwszy od miesiąca stycznia 2017 r.7)Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca (leasingodawca). 8)Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach