Przetargi.pl
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów (osobowego i dostawczego) dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie.”

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalna spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów (osobowego i dostawczego) dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przetargu: „Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów (osobowego i dostawczego) dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie.” 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  66114000-2 - Usługi leasingu finansowego,  34110000-1- samochody osobowe,  34100000-8 - Pojazdy silnikowe,  34136100- 0 – lekkie samochody półciężarowe, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny jednego samochodu osobowego i jednego samochodu dostawczego o parametrach i wyposażeniu wymienionych poniżej. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) nabycie od określonego zbywcy jednego samochodu osobowego i jednego samochodu dostawczego o parametrach i wyposażeniu wymienionych poniżej, 2) oddanie ww. samochodów Zamawiającemu do używania na czas określony tj. od dnia wydania do dnia przeniesienia własności, 3) przeniesienie własności ww. samochodów na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu, 3.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie części tj.: 1) cześć 1 – Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu osobowego, 2) część 2 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu dostawczego, 3.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. 3.4. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie i traktowana jako odrębne postępowanie. 3.5. Na każdą część zamówienia Zamawiający zawrze odrębną umowę. 3.6. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 3.7. Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 4.1 Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu osobowego o następujących minimalnych technicznych i jakościowych parametrach oraz warunkach gwarancji i serwisu: 1) Typ przedmiotu leasingu (pojazdu): samochód osobowy, 2) Rok produkcji: wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r. 3) typ nadwozia: kombivan, 4) samochód 5-drzwiowy, 5) samochód 5- osobowy, 6) skrzynia biegów automatyczna 7) Paliwo: gaz ziemny CNG, 8) Moc silnika: min. 100 KM, 9) Maks pojemność silnika: 1500 cm3, 10) Napęd: na oś przednią 11) Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 12) samochód musi podsiadać kierownicę po lewej stronie. 13) Oświetlenie: światła do jazdy dziennej, 14) klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, 15) centralny zamek ze sterowaniem radiowym, 16) zabezpieczenie antykradzieżowe: autoalarm, immobiliser, 17) elektryczne sterowanie szyb, 18) elektryczne sterowanie i ogrzewanie lusterka boczne, 19) komputer pokładowy oraz komunikaty w języku polskim, 20) min. 2 gniazdka 12V w przestrzeni pasażerskiej, 21) układ automatycznej kontroli prędkości, 22) koła stalowe, 23) komplet opon całorocznych 24) szyba przednia ze szkła termoizolacyjnego, ogrzewana, 25) system ułatwiające parkowanie z tyłu i przodu, 26) podgrzewane fotele przednie, 27) materiałowe dywaniki podłogowe, 28) system audio z 4 głośnikami i sterowaniem na kole kierownicy, 29) centralny zamek; 30) komputer pokładowy; 31) kolor jednorodny, dopuszczalne kolory jasne tj. biały, beżowy, perłowy z palety barw, jaką oferuje producent. (Powyższe kolory są określone jako opis potoczny kolorów) 32) Norma spalin: norma EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, Minimalne wymogi bezpieczeństwa: 1) alarm antywłamaniowy z blokadą przeciw-uruchomieniową, immobiliser, 2) poduszki powietrzne – minimum 6 szt.; 3) system zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), system stabilizacji toru jazdy (ESP lub równoważny), 4) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu (z regulacją wysokości); 5) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z tyłu; 6) zagłówki przednie z regulacją wysokości; 7) zagłówki tylne z regulacją wysokości. 4.2. Pozostałe wymogi dotyczące części 1 zamówienia: 1) Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy 2) Wykonawca zapewni odbiór pojazdu oraz jego serwis na terenie miasta Tarnowa. Dostawa samochodu do siedziby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kąpielowa 4B. 3) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet dokumentów: karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin). 4) Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie co najmniej 24 miesiące. Gwarancja na powłokę lakierniczą, co najmniej 36 miesięcy. 5) Przedmiot leasingu – samochód - musi być wolny od wad fizycznych i prawnych - brak uszkodzeń blacharskich i mechanicznych. Samochód nie powinien posiadać widocznych śladów korozji karoserii, perforacji, wycieków olejów i pozostałych płynów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń zawieszenia i układu kierowniczego, 6) Przedmiot leasingu musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego pojazdu z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego SIWZ, 7) Przedmiot leasingu nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu, 8) Przedmiot leasingu (pojazd) w dniu protokolarnego odbioru musi:  być zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,  musi posiadać ważne badania techniczne, 9) Przedmiot leasingu w okresie leasingu będzie użytkowany przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie, 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność przedmiotu leasingu z warunkami technicznymi i jakościowymi z opisanymi SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 5.1 Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o następujących minimalnych technicznych i jakościowych parametrach: 1) Typ przedmiotu leasingu (pojazdu): samochód dostawczy, 2) Rok produkcji: wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 r. 3) typ nadwozia: skrzynia, 4) wersja nadwozia: podwozie z kabiną podwójną, 7-osobową, 5) rodzaj zabudowy: skrzynia otwarta, 6) skrzynia biegów: manualna, 7) Paliwo: gaz ziemny CNG, 8) Moc silnika: min. 130 KM, 9) Maks pojemność silnika: 3000 cm3, 10) dopuszczalna masa całkowita 3,5 t 11) Napęd: na oś tylnią (koła bliźniacze do 3,5 t) 12) Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 13) samochód musi podsiadać kierownicę po lewej stronie. 14) Układ kontroli trakcji – ESP, 15) Oświetlenie: manualne włączenie świateł drogowych, 16) lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie, 17) koła stalowe, 18) komplet opon całorocznych 19) komputer pokładowy; 20) dodatkowe zbiorniki CNG, 21) złącze CNG – standardowo EU, 22) konstrukcja ramy i burt wykonana z lekkich profili aluminiowych. 23) Norma spalin: norma EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, 5.2. Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotów zamówienia: 1) Samochody muszą spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 2) Wykonawca zapewni odbiór pojazdu oraz jego serwis na terenie miasta Tarnowa. Dostawa samochodu do siedziby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kąpielowa 4B. 3) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet dokumentów: karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin). 4) Przedmiot leasingu – samochód - musi być wolny od wad fizycznych i prawnych - brak uszkodzeń blacharskich i mechanicznych. Samochód nie powinien posiadać widocznych śladów korozji karoserii, perforacji, wycieków olejów i pozostałych płynów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń zawieszenia i układu kierowniczego, 5) Przedmiot leasingu musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego pojazdu z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego SIWZ, 6) Przedmiot leasingu nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu, 7) Przedmiot leasingu (pojazd) w dniu protokolarnego odbioru musi:  być zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,  musi posiadać ważne badania techniczne, 8) Przedmiot leasingu w okresie leasingu będzie użytkowany przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie, 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność przedmiotu leasingu z warunkami technicznymi i jakościowymi z opisanymi SIWZ. 6. Warunki dostawy przedmiotów zamówienia (część 1 i część 2): 1) Wykonawca we własnym zakresie, tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko dostarczy przedmiot leasingu w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy, w dzień roboczy w godzinach od 8-14, do siedziby Zamawiającego - Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b, gdzie dokona jego rozruchu oraz przeprowadzi instruktaż dla pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu. 2) Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę określonego w SIWZ terminu dostawy przedmiotu leasingu lub w sytuacji, gdy przedmiot leasingu nie spełnia warunków SIWZ. 3) Odbioru przedmiotu leasingu dokona komisja złożona z upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Dostawcy, w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostarczenia przedmiotu leasingu. 4) Dokumentem stwierdzającym prawidłowe wykonanie dostawy przedmiotu leasingu będzie podpisany przez Strony bez zastrzeżeń protokół odbioru. 5) W czasie czynności odbioru Zamawiający jest uprawniony do sprawdzenia zgodności parametrów technicznych i wyposażenia przedmiotu leasingu z wymaganiami określonym w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, stanu technicznego przedmiotu leasingu i sprawności urządzeń w nim zamontowanych oraz kompletności dostarczonych dokumentów. 6) W razie stwierdzenia w czasie odbioru złego stanu technicznego przedmiotu leasingu lub, że jego parametry techniczne lub wyposażenie są niezgodne z wymaganiami określonym w SIWZ oraz w ofercie, Zamawiający odmówi podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu do czasu dostarczenia przedmiotu leasingu zgodnego z SIWZ i z ofertą Wykonawcy. 7) Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawę przedmiotu leasingu aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. Za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w tym zakresie Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich. 7. Podstawowe wymagania dotyczące leasingowania zamówienia (część 1 i część 2) : 1) czas trwania umowy leasingu - okres leasingowania: 36 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu potwierdzonego w pisemnym protokole odbioru, 2) waluta leasingu – w złotych polskich PLN, 3) Wartość wszystkich opłat leasingowych Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 4) ilość rat leasingowych: 35 równych rat leasingowych płatnych w terminach miesięcznych, z tym że cześć odsetkowa raty leasingowej oparta jest na zmiennym oprocentowaniu - wskaźniku WIBOR 1 M. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1 M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1 M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty, 5) opłata wstępna (opłata inicjalna): 30 % wartości netto przedmiotu leasingu (pojazdu), 6) po upływie okresu leasingu możliwość wykupu przedmiotu leasingu (pojazdu) przez Zamawiającego lub podmiot wskazany przez Zamawiającego 7) opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) – 1 % wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych, powiększonej o należny podatek VAT. Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową. Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) na Zamawiającego lub podmiot wskazany przez Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu (pojazdu) W związku z nabyciem przedmiotu leasingu Zamawiający otrzyma od Wykonawcy fakturę VAT dokumentującą sprzedaż.” 8) Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela. 9) Odpisów amortyzacyjnych w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym przez okres trwania umowy leasingu dokonuje Wykonawca. Pozostałe istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawartej z Wykonawcą zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale. 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - zob. pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy oferta, oświadczenia i dokumenty, które sporządza wykonawca nie zostały podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007r., sygn. Akt V Ca 85/07). 4. Dokumenty wymienione w rozdz. VIII pkt.9. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach