Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 27415 Kunów, Janik, ul. Borowska
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 412 620 669
- Data zamieszczenia: 2018-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o.
Janik, ul. Borowska 1
27415 Kunów
tel. 412 620 669
REGON: 29122575600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego - gminna.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego ładowarki kołowej dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o.o. w Janiku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej ładowarki kołowej z ramieniem teleskopowym – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do: zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy; • przedstawienia obowiązującej i niezmiennej oferty 35 miesięcznych rat leasingowych płatnych zgodnie z harmonogramem płatności przy uwzględnieniu opłaty wstępnej w wysokości 20% wartości urządzeń netto + VAT oraz kwoty wykupu urządzeń w wysokości 1% wartości urządzenia netto + VAT • Udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na poprawne funkcjonowanie urządzeń i serwisowanie wliczone w koszty rat leasingu • Przeszkolenia personelu zamawiającego w obsłudze urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną