Przetargi.pl
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z pługiem odśnieżnym dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Jezierzyce, ul. Kolejowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8112575, 8473922 , fax. 059 8472210
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.
    Jezierzyce, ul. Kolejowa 5
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8112575, 8473922, fax. 059 8472210
    REGON: 22028997000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna spółka komunalna sp z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z pługiem odśnieżnym dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki wraz z osprzętem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o Minimalne dane koparko-ładowarki: 3.3.1 kołowa koparko ładowarka posiadająca certyfikat CE, spełniająca wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruch Drogowym; 3.3.2 maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2018; dopuszczalny przebieg do 5 mth 3.3.3 wymiary gabarytowe: - długość maszyny maksymalnie do 6,0m - rozstaw osi maksymalnie do 2,3m - wysokość maszyny do szczytu kabiny do 3,0m - całkowita masa maszyny nie mniej niż 8400kg 3.3.4 silnik wysokoprężny 4-cylindrowy z turbo doładowaniem, niskoemisyjny, chłodzony cieczą o mocy użytecznej nie mniejszej niż minimum 101 KM wg ISO 14396 i maksymalnym momencie obrotowym nie mniejszym niż 435 Nm z termicznym wspomaganiem rozruchu spełniający normy emisji spalin Stage IV; brak filtra cząsteczek stałych (DPF) - tryb zarządzanie mocą ECO 3.3.5 układ jezdny: - napęd na cztery koła ; - koła jezdne: przednie nie mniejsze niż 20 cali, tylne nie mniejsze niż 26 cali; - mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego na tylnym moście 100%; - stalowa osłona wału napędowego; - przedni most napełniony olejem i hermetycznie zamknięty, nie wymagający obsługi codziennej -Zamawiający nie dopuszcza opon innych niż opony radialne Michelin - Zamawiający nie dopuszcza maszyny na równych kołach, 3.3.6 skrzynia biegów: - automatyczna typu Power Shift lub równoważna z możliwością ręcznego wyboru przełożenia pod obciążeniem; - min. 6 biegów do przodu, min 3 biegi do tyłu - kierunek jazdy wybierany z joysticka bez odrywania dłoni 3.3.7 pompa hydrauliczna : -wielotłokowa, o wydajności nie mniejszej niż 163 l/min i ciśnieniu roboczym nie mniejszym niż 250 bar; 3.3.8 hamulce: - dwa niezależne układy hamowania: zasadniczy- hydrauliczny, samoregulujący, mokry; postojowy mechaniczny, uruchamiany za pomocą dźwigni; -kewlarowe tarcze hamulcowe; 3.3.9 zbiornik paliwa nie mniejszy niż 160 litrów paliwa, napełniany z poziomu gruntu ; 3.3.10 kabina operatora : - klimatyzacja minimum manualna, - spełniająca wymagania ROPS/FOPS, wyposażona w nagrzewnicę, - układ odszraniania; - poziom hałasu wewnątrz kabiny maksymalnie do 74 dB(A) - fotel operatora z zawieszeniem pneumatyczny z wielofunkcyjną regulacją, obrotowy; - kolumna kierownicy regulowana; - kabina wyposażona w boczne płaskie szyby; - widoczność operatora z kabiny do przodu nieograniczona kominem wydechowym z silnika; - Radio :CD;wejście USB, Bluetooth, zgodność z systemem Android,wzmocnienie harmonicznych częstotliwości niskich tonów 3.3.11 światła robocze regulowane, minimum 8 sztuk; 3.3.12 dźwiękowy sygnał cofania; 3.3.13 sterowanie układu koparkowego i ładowarkowego za pomocą joysticków; - układ koparkowy, teleskopowy, przesuwany na szerokość maszyny, zagięty umożliwiający kopanie ponad przeszkodami; - zasięg układu koparkowego na poziomie gruntu minimum 7000mm - maksymalna głębokość kopania minimum 5600mm 3.3.14 łyżka koparkowa: - z wymiennymi zębami, o szerokości nie mniejszej niż 610 mm; - kąt obrotu łyżki koparkowej nie mniejszy niż 205 stopni. - mechaniczne szybkozłącze fabryczne do zapinania łyżek koparkowych z zawiesiem z atestem do podnoszenia elementów o wadze do ok 600 kg; 3.3.15 łyżka skarpowa uchylna o szerokości 1500 mm z płynną możliwością pracy z wysuniętym ramieniem koparkowym na maksymalnym wysięgu; 3.3.16 maszyna musi być wyposażona w dwa tryby sterowania ramieniem koparkowym: koparkowy i koparko-ładowarkowy, przełączany elektrycznie; 3.3.17 równoległy układ dwóch siłowników na układzie ładowarkowym; 3.3.18 łyżka ładowarkowa z szybkozłączem przystosowana do montażu pługa odśnieżnego : - z zębami, o pojemności minimum 1,0 m3, otwierana hydraulicznie do pozycji spycharkowej; - wysokość załadunku łyżką ładowarkową mierzona do sworznia jej obrotu min. 3,4 m ; - automatyczne poziomowanie - układ amortyzacji ( „pływająca łyżka”); - ładunek podnoszony do pełnej wysokości o masie min 3400 kg; - szybkozłącze na ramieniu ładowarkowym; - gumowe podkładki pod podporami; - kratki osłaniające tylne światła zapobiegające przypadkowemu zbiciu; 3.3.19 Wyposażenie dodatkowe: a) pług odśnieżny o szerokości 2600 mm z amortyzowaną listwą, z 4 skrajnymi pozycjami roboczymi (odgarnianie w prawo, w lewo, w strzałkę -rozgarnianie śniegu oraz w Y -zgarnianie śniegu na pryzm), kompatybilny z koparko-ładowarką; Wyposażenie standardowe: lemiesze gumowe lub metalowe, oświetlenie obrysowe, ślizgi. b) łyżka koparkowa o szerokości nie mniejszej niż 910 mm z zębami oraz sworzniami, przystosowana do szybkozłącza 3.4. Warunki gwarancji i serwisu oraz dodatkowe: 3.4.1 Gwarancja na przedmiot zamówienia w zależności od wyboru Wykonawcy – (min. obowiązkowy okres gwarancji bez limitu motogodzin- 12 m-cy). Gwarancja obejmuje całą maszynę: silnik, hydraulikę, podzespoły, etc. 3.4.2 Wykonawca powinien posiadać/dysponować minimum jednym autoryzowanym stacjonarnym serwisem gwarancyjnym koparko ładowarki wraz z całym osprzętem, w odległości od siedziby Zamawiającego wynoszącej nie więcej niż 150 km, 3.4.3 Wykonawca w ramach dostawy zapewni przeszkolenie co najmniej dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki, 3.4.4 Okres gwarancji minimum 12-miesięcy bez limitu motogodzin na całą koparko ładowarkę wraz z osprzętem, 3.4.5 Przeglądy okresowe koparko ładowarki zgodnie z kartą gwarancyjną pojazdu i zaleceniem producenta planowane cyklicznie co 500 motogodzin, pierwszy po 500 mth– przeglądy do momentu uzyskania przebiegu 2000 mth włącznie winny zostać wliczone w cenę dostawy. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przeglądów okresowych, gwarancyjnych oraz czynności serwisowych w siedzibie Zamawiającego. Przeglądy okresowe wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta w stosunku do przepracowanych godzin zgodnie z kartą gwarancyjną i zaleceniami producenta będą wliczone w okresie gwarancyjnym wraz z materiałami typu filtry, oleje, płyny etc., robocizną i dojazdem w cenę dostawy. 3.4.6 Wykonawca musi przedstawić deklarację zgodności z CE na oferowaną koparko ładowarkę, 3.4.7 Wraz z dostawą kompletnego pojazdu i osprzętu Wykonawca winien dostarczyć wszelkie dokumenty tj. Instrukcje eksploatacji i konserwacji, instrukcje przeglądów i napraw, instrukcje BHP, dokumentacje techniczno– ruchową jeśli występuje, zaś wszystkie dokumenty winny zostać wykonane w twardych oprawach i w języku polskim. 3.4.8 Przyjazd serwisu do sprzętu w przypadku awarii koparko-ładowarki i rozpoczęcie naprawy w okresie gwarancji musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii sprzętu, a zakończenie naprawy- maksymalnie 5 dni od daty jej rozpoczęcia. W czas zgłoszenia, w czas przyjazdu serwisu i w czas do zakończenia naprawy nie są wliczane dni wolne od pracy, soboty i święta. Czas naprawy 5 dni liczony jest w dni robocze od poniedziałku do piątku. W okresie gwarancji koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii i usterek nie będących naturalnym zużyciem eksploatacyjnym, obejmujące: dojazd serwisanta, transport przedmiotu zamówienia do siedziby serwisu celem naprawy oraz naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego, wymianę materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca. 3. 5. Opis zamówienia - wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: 3.5.1. Umowa leasingu zostanie zawarta na 48 miesięcy, 3.5.2. Opłata wstępna 10% wartości przedmiotu leasingu, 3.5.3. Po opłacie wstępnej 47 miesięcznych stałych rat leasingowych, 3.5.4. Opłata końcowa 1% wartości netto przedmiotu leasingu, 3.5.5. Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, poza wprost wskazanymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, 3.5.6. Możliwość wykupu przedmiotu leasingu po upływie okresu obowiązywania- leasingobiorcy przysługiwać będzie prawo pierwokupu maszyny  3.5.7. Waluta leasingu – zł, 3.5.8. Wysokość opłat leasingowych -stała. Wysokość opłat leasingowych na dzień zawarcia umowy leasingu ustalona w oparciu o obowiązującą w tym dniu stopę bazową. Stopa bazowa ustalana na podstawie wskaźnika oprocentowania jednomiesięcznych pożyczek na polskim rynku międzybankowym (WIBOR 1 M). 3.5.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 4 000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczego w Ustce nr 80 9315 0004 00504058 2000 0010 prowadzonym na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o. b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję  ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach