Przetargi.pl
Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 28
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych. 2. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34.92.84.80-6-Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 3. Rodzaj: dostawa. 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych: 3.1.1. Zadanie nr 1: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych – kolor: czarny (450 szt.), żółty (150 szt.), niebieski (150 szt.) i brązowy (150 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 900 sztuk. 3.1.2. Zadanie nr 2: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 140 l do gromadzenia odpadów komunalnych – kolor: czarny (100 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk. 3.1.3. Zadanie nr 3: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 240 l do gromadzenia odpadów komunalnych – kolor: czarny (500 szt.), żółty (100 szt.), niebieski (100 szt.) i brązowy (100 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 800 sztuk. 3.1.4. Zadanie nr 4: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 360 l do gromadzenia odpadów komunalnych – kolor: czarny (120 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 120 sztuk. 3.1.5. Zadanie nr 5: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 500 l do gromadzenia odpadów komunalnych – kolor: czarny (100 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk. 3.1.6. Zadanie nr 6: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 660 l do gromadzenia odpadów komunalnych – kolor: czarny (100 szt.), żółty (10 szt.), niebieski (10 szt.) i brązowy (10 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 130 sztuk. 3.1.7. Zadanie nr 7: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych – kolor: czarny (200 szt.), żółty (50 szt.), niebieski (50 szt.) i brązowy (50 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 350 sztuk. 3.1.8. Zadanie nr 8: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (30 szt.), niebieski (30 szt.) i zielony (40 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk. 3.1.9. Zadanie nr 9: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 2,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (30 szt.), niebieski (30 szt.) i zielony (40 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100), - dla zadania nr 4: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 5: 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100), - dla zadania nr 6: 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100), - dla zadania nr 7: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 8: 1 200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100), - dla zadania nr 9: 1 200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Szczegółowy opis sposobu wniesienia wadium zawarty jest w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany wykaz pojemników - formularz cenowy - dla zadania(ń) na które Wykonawca składa ofertę – zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. – Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach