Przetargi.pl
Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ i 2,5 m³ z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 28
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ i 2,5 m³ z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ i 2,5 m³ z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: Pojemniki z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych: 1) Zadanie nr 1: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (113 szt.), niebieski (101 szt.) i zielony (180 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 394 sztuk. 2) Zadanie nr 2: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 2,5 m³ z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (92 szt.), niebieski (92 szt.) i zielony (90 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 274 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla zadania nr 1: 1 000 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100), b) dla zadania nr 2: 1 500 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). 2 Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Szczegółowy opis sposobu wniesienia wadium zawarty jest w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany wykaz pojemników - formularz cenowy – dla zadania(ń) na które Wykonawca składa ofertę – zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. – Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach