Przetargi.pl
Dostawa urządzenia do wtryskiwania materiałów polimerowych z zestawem urządzeń peryferyjnych

ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
    al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 320588161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzenia do wtryskiwania materiałów polimerowych z zestawem urządzeń peryferyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oraz montaż fabrycznie nowego i wolnego od wad prawnych i fizycznych urządzenia do wtryskiwania materiałów polimerowych wraz z zestawem urządzeń peryferyjnych (zwanego dalej „Sprzętem”).2. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w ustępie powyższym) wchodzi minimum: 1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia celnego w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) w miejsce, którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie w budynku Hali Technologicznej, al. Piastów 19a w Szczecinie. Do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej;2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu Sprzętu, polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu jego montażu oraz wykonaniu innego rodzaju stosownych czynności instalacyjnych poszczególnych urządzeń, części składowych i innych fizycznych elementów, a także (po ukończeniu wskazanej wyżej czynności montażu i instalacji) wykonanie pierwszego próbnego uruchomienia w celu demonstracji poprawności jego działania (pracy) oraz potwierdzenia spełniania parametrów/posiadania innych właściwości dla Sprzętu;3) Wykonanie testów rozruchowych urządzenia zakończonych wykonaniem min. 30 elementów; 4) Przeprowadzenie dla personelu Zamawiającego podstawowego szkolenia mającego na celu przygotowanie tych osób do poprawnej obsługi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu;5) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Sprzęt przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy, niż 3 lata od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych w § 6 ust. 3 Wzoru Umowy);6) Wydanie Zamawiającemu: a) Dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 Wzoru Umowy;b) Innych dokumentów, jeżeli zaoferowany Sprzęt, jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika).3. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu takie jak:1) Usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt wraz z obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady;2) Wsparcie techniczne dla przyszłych użytkowników Sprzętu minimum przez okres udzielonej gwarancji na Sprzęt.4. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 2 i 3 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 5 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42994200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną