Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
- Data zamieszczenia: 2014-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
ul. Doświadczalna 4 4
20-290 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
REGON: 00032638000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia do analizy substancji lotnych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, w ramach realizacji projektu pn. Urządzenie do monitorowania stanu mikrobiologicznego nasion na podstawie elektronicznej analizy substancji lotnych. A-2401-4/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do analizy substancji lotnych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, w ramach realizacji projektu pn. Urządzenie do monitorowania stanu mikrobiologicznego nasion na podstawie elektronicznej analizy substancji lotnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres: 12 miesięcy. 4. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron. 5. W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 3 Wykonawca: 5.1 przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, 5.2 usunie niezwłocznie wszelkie wady w przedmiocie zamówienia, we własnym zakresie, 5.3 podejmie naprawę przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 60 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin powyższy nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego. 7. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 8. W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca. 9. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa przepływomierzy (2 szt.) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu pt. Sezonowe zmiany emisji gazów cieplarnianych (metanu, dwutlenku węgla i podtlenku azotu) w zależności od technologicznego etapu procesu oczyszczania ścieków w laboratoryjnym modelu oczyszczalni typu SBR;, nr projektu: 2015/17/N/ST10/02194, finansowanego w ramach konkursu PRELUDIUM 9 przez Narodowe Centrum Nauki
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyposażenia do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu pt. Badania struktury molekularnej samo-organizujących się frakcji pektyn roślinnych ścian komórkowych, nr umowy: UMO-2015/17/B/NZ9/03589, finansowanego w ramach konkursu OPUS 9 przez Narodowe Centrum Nauki Część I - Zestaw do homogenizowania próbek stałych - 1 szt. Część II - Eksykator próżniowy - 1 szt. znak sprawy: A-2401-17/2016
Dodano: 2016-06-08 - dostawa materiałów pomocniczych w roku 2016, znak sprawy DZ-2501/171/16
Dodano: 2016-05-31 - BZP/PN/33/2016 - Dostawa systemu do wielokanałowej analizy drgań wraz z oprogramowaniem umożliwiającym rejestrację danych czasowych, akwizycję danych w czasie rzeczywistym i zarządzania danymi
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - numer Zp/pn/42/2016
Dodano: 2016-04-14 - dostawa materiałów pomocniczych w roku 2016, znak sprawy DZ-2501/104/16
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa komory anaerobowej rękawicowej wraz z komorą wstępną z możliwością precyzyjnego kontrolowania atmosfery gazu obojętnego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-03-17