Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (2 zadania). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Kwestury, Działu Organizacyjnego – Sekcja Umów, Kancelarii Rektora Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ, Zadanie nr 2 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1 - Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 2 Miejsce dostawy: Zadanie nr 1 – Kwestura Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 149 – Załącznik nr 4 do SIWZ. Dział Organizacji – Sekcja Umów Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 304 – Załącznik nr 4 do SIWZ. Kancelaria Rektora, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, pok. Załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2 – Wydział Podstawowych Problemów Techniki bud. A-1, pok.438 Klasyfikacja wg kodu CPV: 42962000-7 dla zadania nr 1 30236000-2 dla zadania nr 2. W zadaniu nr 1 i Zadanie nr 2 gwarancja na dostarczone urządzenia wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. W ramach wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w § 6 niniejszej umowy Wykonawca będzie wykonywał bezpłatny serwis urządzeń w okresie trwania gwarancji. Okres gwarancji dla Zadania 1 i Zadania nr 2 będzie oceniany w kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi składać się z: dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ ; formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). Wypełniony i podpisany odpowiednio Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna - Zadanie nr 1 załącznik nr 4 do SIWZ, lub Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna - Zadanie nr 2 – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem i serwis urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-01 - Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.
Dodano: 2022-10-03 - Sukcesywna dostawa sprzętu drukującego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-08-25 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
Dodano: 2021-03-15 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-02-04 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-12-10 - DOSTAWA DRUKARKI 3D
Dodano: 2020-10-14 - Dostawa 29 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wysokowydajnych A4.
Dodano: 2020-05-04