Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
- Data zamieszczenia: 2015-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.apodatkowa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu w ilości ogółem 12 szt. zgodnie ze specyfikacją określoną w Zał. Nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tym: a) zamówienie podstawowe (obligatoryjne) - 10 szt. b) zamówienie w ramach opcji - 2 szt. Zamawiający wymaga aby zaoferowane urządzenia były jednorodne (ten sam model dla wszystkich urządzeń oferowanych w ramach zamówienia podstawowego i opcji) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: a) ilość urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na zamówienie podstawowe (obligatoryjne) i opcję wskazano w pkt 3.1, b) skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, c) uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zakresie skorzystania z opcji, po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy, d)uruchomienie opcji nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia, termin realizacji zamówienia w ramach opcji jest tożsamy z terminem realizacji zamówienia podstawowego e)uruchomienie opcji nie stanowi zmiany umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.apodatkowa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i drukarek dla jednostek UMP
Dodano: 2016-07-07 - URZĄDZENIA DRUKUJĄCE I LAPTOPY - POWTÓRZENIE (Nr rejestru I/16/16)
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drukarek, sprzętu komputerowego, podzespołów i okablowań sieciowych, licencji na połączenia do serwerów Microsoft, licencji na program antywirusowy - do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych komputerów, monitorów i drukarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla jednostek UMP
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup: I grupa: fabrycznie nowe komputery stacjonarne z oprogramowaniem, monitory i drukarki, II grupa: fabrycznie nowe komputery stacjonarne z oprogramowaniem dla jednostek UMP
Dodano: 2016-04-11 - URZĄDZENIA DRUKUJĄCE I LAPTOPY (Nr rej. I/06/16)
Dodano: 2016-04-05 - AG.271/02/16
Dodano: 2016-03-14 - DOSTAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I TONERÓW
Dodano: 2015-12-11 - URZĄDZENIA DRUKUJĄCE (Nr rejestru I/26/15)
Dodano: 2015-11-19