Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3 i A4, drukarek oraz tonerów dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w ramach projektu nr 22/7-2017/OG-FAMI, realizowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 867 12 28 , fax. 17 867 17 53
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    ul. Grunwaldzka 15
    35959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 867 12 28, fax. 17 867 17 53
    REGON: 000514348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rzeszow.uw.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3 i A4, drukarek oraz tonerów dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w ramach projektu nr 22/7-2017/OG-FAMI, realizowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3 i A4, drukarek oraz tonerów na potrzeby Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, jako doposażenie w sprzęt i oprogramowanie niezbędne do poprawy obsługi cudzoziemców dla pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie. Postępowanie jest realizowane w ramach projektu nr 22/7-2017/OG-FAMI, realizowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji. Przedmiot zamówienia obejmuje: - urządzenia wielofunkcyjne A3 kolor – 6 szt., tonery do urządzeń – kolor – komplet tonerów CMY – 12 szt., tonery do urządzeń – czarne – 12 szt., - urządzenia wielofunkcyjne A4 czarno-białe – 10 szt., tonery do urządzeń – czarne – 20 szt.; - drukarki A4 czarno-białe – 22 szt., tonery do drukarek – czarne – 44 szt. 2.Postępowanie prowadzone jest z podziałem na części: Część I – Urządzenia wielofunkcyjne i tonery. - urządzenia wielofunkcyjne A3 kolor – 6 szt., tonery do urządzeń – kolor – komplet tonerów CMY – 12 szt., tonery do urządzeń – czarne – 12 szt.; - urządzenia wielofunkcyjne A4 czarno-białe – 10 szt., tonery do urządzeń – czarne – 20 szt. Część II – Drukarki i tonery - drukarki A4 czarno-białe – 22 szt., tonery do drukarek – czarne – 44 szt. 3. Zakres zamówienia określono w części B1 i B2 SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi części B1 i B2 SIWZ, także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w specyfikacji (cześć B1 i B2 SIWZ). 5. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 6. Zamawiający będzie sprawdzał parametry techniczne zaoferowanych urządzeń, na podstawie dokumentów złożonych do oferty oraz oficjalnych specyfikacji technicznych ich producenta. 7. Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu nr 22/7-2017/OG-FAMI realizowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Część I – 3 000,00 PLN, Część II – 1 300,00 PLN, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Rzeszowie Nr 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000. 4. Warunkiem uznania wniesienia wadium (załącznik do oferty) będzie: a) wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, - musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, - musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy, podlega odrzuceniu. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium (§ 9 SIWZ); 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w § 11 ust. 12 SIWZ, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w § 11 ust. 10 SIWZ, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4) specyfikacja techniczna (opis) oferowanego sprzętu producenta; 5) certyfikaty ISO – zgodnie z wymaganiami dodatkowymi określonymi w Części B1 SIWZ - Załączniku nr 1 i Załączniku nr 4 oraz Części B2 SIWZ – Załączniku nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach